• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvordan går Dubai ruten til Norwegian?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Hvordan går Dubai ruten til Norwegian?

En venninne av meg kom hjem i dag tidlig - strålende fornøyd. Nesten alle ombord hadde hver sin 3-seter. Men hun var ikke like fornøyd med terminalen DY brukte i DXB.

Hvilken terminal bruker de? Var ikke klar over at det var mer enn "cigarene" i bruk, og de kan man ikke være mindre fornøyd med...

DY bruker terminal 1. Reiste også fra Dubai i dag, men reiste med Emirates. De har fått hele terminal 3 for seg selv. Ryddig og meget oversiktlig.

En venninne av meg kom hjem i dag tidlig - strålende fornøyd. Nesten alle ombord hadde hver sin 3-seter. Men hun var ikke like fornøyd med terminalen DY brukte i DXB.

Da kan vel ikke DY være spesielt fornøyd med belegget!

Stort sett veldig godt belegg. Suksessen fortsetter til høsten!

Blitt stille om denne ruten. Hvordan går den - er den stort sett full og flyr den non-stop begge veier?

Det kommer an på.. Når jeg møtte flyet på osl rett etter jul, så hadde de mellomlandet for fueling. pga motvind.. Det er ikke mye fuel til overs!

Har hørt noe om at maskinen går ned på ACE avogtil? Virker litt ulogisk..

DY bruker terminal 1. Reiste også fra Dubai i dag, men reiste med Emirates. De har fått hele terminal 3 for seg selv. Ryddig og meget oversiktlig.

Det er ikke riktig, DY bruker terminal 2 i Dubai, som ligger paa nordsiden av flyplassen. Javisst er terminalen daarligere i saa maate at det er lite restauranter og taxfree-shopping der, selv foretrekker jeg aa bruke denne terminalen da det er faa andre operatoerer som bruker den, og derfor er det aldri koe i immigrasjonen eller ved baggasjebaand, saa aa komme seg inn og ut av terminalen gaar mye raskere enn ved terminal 1.

Rask bagasjeutlevering er ikke dumt - men for shopping glade Nordmenn blir det ikke like frekt på hjemreisen...

RIX er en alternate når motvinden blir for stor ellers er det ARN som gjelder på DXB-OSL flightene hvis det ikke går helt frem

RIX er en alternate når motvinden blir for stor ellers er det ARN som gjelder på DXB-OSL flightene hvis det ikke går helt frem

Noen som vet hvor mange flighter som har måttet fylle på veien?

Dette må jo i så fall bety at ruten går bra, og nå er jo i praksis tilbudet like bra som SAS sitt tilbud på Dubai (sånn rent bortsett fra at SK har noen stjernealliansepartnere å støtte seg på om nødvendig). Bra Norwegian!

Jippihurra og alt det der!!

Hvor skal dette ende? Og med "dette" så mener jeg interkonttilbudet på OSL. Her er vi inne i kanskje den største økonomiske nedgangsperioden verden noen gang har sett mens tilbudet fra OSL øker dramatisk og er større enn det noen sinne har vært. Halleluja..

Jippihurra og alt det der!!

Hvor skal dette ende? Og med "dette" så mener jeg interkonttilbudet på OSL. Her er vi inne i kanskje den største økonomiske nedgangsperioden verden noen gang har sett mens tilbudet fra OSL øker dramatisk og er større enn det noen sinne har vært. Halleluja..

Der våk'nan Uppercut ja!!!!

Ja du snakker om kjærringa mot strømmen! det er bare å vente til i høst. da blir det flere nyheter;)

Der våk'nan Uppercut ja!!!!

Ja du snakker om kjærringa mot strømmen! det er bare å vente til i høst. da blir det flere nyheter;)

Det er noen luftfartsnyheter som trigger med mer enn andre må jeg innrømme ja, og langdistanse og eksotiske selskaper er høyt på lista...

Blir det flere nyheter til høsten så skal jeg snekre en statue av Jo Kobro, eller JoKo som jeg liker å kalle han, som skal settes på takterrassen!

Det er noen luftfartsnyheter som trigger med mer enn andre må jeg innrømme ja, og langdistanse og eksotiske selskaper er høyt på lista...

Blir det flere nyheter til høsten så skal jeg snekre en statue av Jo Kobro, eller JoKo som jeg liker å kalle han, som skal settes på takterrassen!

Hahahaha, eller gjøre om Olav Ryes plass ved Park Teateret om til Jo Kobros plass!

Back