Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Blir det da 189 pax og en mellomlanding som ingen venter ??![]()
Når et sete er blokkert, da teller det vel ikke med i statistikken for tilbudte stekilometer? Så hvis DY selger 149 billetter på en tur med 738 til Dubai, vil de vel ha 100 prosent belegg?
Ja blir det ikke slik da? ^_^
Ser frem til en utfyllende trip report etter på så vi vet hvordan det er å reise så langt med DY![]()
Hvilke andre langdistansedestinasjoner kan være aktuelt for Norwegian med 737-800? Jeg vet at selskapet har litt mangel på fly for tiden og at høye drivstoffpriser nok også har gjort at selskapet ikke har åpnet flere langruter. Men på sikt, hvilke andre ruter kan være interessante med 737-800?
Blir en crewreport da i såfall![]()
Jeg ønsker meg OSL-ALAHer er det jo endel businesstrafikk også i forbindelse med norske oljeinteresser i Kazakhstan.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.