Originally posted by EXIT
...sikkert ikke lurt i 400 KM
Originally posted by LN-MEH
Originally posted by EXIT
...sikkert ikke lurt i 400 KM
Norwegian har vel noen ruter som er lengere enn det??????Og hva har AF Concorde med "dørvriderene" på Norwegians 737'ere å gjøre???
Uansett hvilken opplæring som gis så kan slikt forekomme. Vi har med mennesker å gjøre både i NP,SA og SGS. Hvor farlig det er å fly med dørvriderene ut av posisjon kan vel også diskuteres. I følge en mekaniker jeg snakket med vil dørvrideren enten falle på plass når farten øker, eller så vil de bare snurre rundt. Det skal veldig mye til for at de løsner. De skal selvfølgelig være i rett posisjon når flyet går, men er rimelig sikker på at det samme har skjedd før NP ble etablert på OSL.Originally posted by EXIT
God morgen til alle som er på her....
jeg bare lurte på om det var noen her som vet hvordan opplæring Northport har på OSL...! det har blitt oppdaget 3 tilfeller av att dørvriderene på Norwegian fly har stått rett opp ... :huh: ...sikkert ikke lurt i 400 KM
Originally posted by Balle Chlorin
Hørte av en flyvertinne at dørvridere på tvers lager en fæl "propellyd". Ikke veldig høy, men godt hørbar når man sitter på klapp rett ved døra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.