dette fikk jeg ikke til.
Flyr fra LAX til Cancun og tilbake til San Francisco
begge er i First ( P )
hvor mange poeng gir denne reisen ?
Noen som VET om man får EuroBonusopptjening på Thai Smile?
De opererer jo flere innenlandsstrekninger side om side med "vanlige" Thai, og har TG-nummer på flightene
Jeg kan ikke skjønne hvorfor SAS har fjernet all informasjon om opptjening i prosent.
De har t.o.m fjernet det fra sassalesinfo.com for noen uker siden. Ufint av SAS!
Nå har det kommet prosentsats i opptjeningsoversikten til de forskjellige selskapene igjen
Jeg ser bare de gamle listene med minimum poeng.Nå har det kommet prosentsats i opptjeningsoversikten til de forskjellige selskapene igjen
http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Flyselskap/
Jeg ser bare de gamle listene med minimum poeng.
Der ja, takk. Lett å overse.
Hvor lang tid tar det før poengene er på konto når man har flydd med Thai på codeshare? Nesten 4 uker siden jeg fløy, men ikke sett noen poeng enda
Er det opptjening av EB-poeng med Virgin America?
Har bestilt LAS-SFO, VX913, klasse M. Resten av reisen er med SAS og United, den er booket på sas.no og er en 117-billett.
Y og B er vel økonomiklassene som gir Plus?
Flight: UA6997
Operated by SAS Scandinavian Airlines System.
Aircraft: Boeing 737-700
Fare Class: Economy (S)
Meal: Snacks for Purchase
No Special Meal Offered.
S hos SAS er jo en Plus-bookingklasse. Antar at det ikke er det når man bestiller gjennom United? LHR-OSL, det er snakk om.
Har tur/retur OSL-FRA-BCN med Lufthansa i "Business"/Z straks. Stemmer det at jeg kun får 600p/leg? Booket via LT sine nettsider og la inn EB-nr ved booking.
Har tur/retur OSL-FRA-BCN med Lufthansa i "Business"/Z straks. Stemmer det at jeg kun får 600p/leg? Booket via LT sine nettsider og la inn EB-nr ved booking.
Antall miles pr. segment rundet opp til nærmeste hundre multiplisert med opptjeningssatsen til bookingklassen.
Antall miles finner du f.eks. på www.gcmap.com. Opptjeningssatsen finner du på SAS sine Eurobonus sider og velg flyselskapet det gjelder. Det vanligste er 200% (First og høy business), 100% (lav business og høy economy) og 25% (lav economy). Det finnes andre varianter også som 50% og ingen opptjening på enkelte bookingklasser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.