Noen tips om hvor i Orlando man klarer seg best uten leiebil?
Noen forslag til hva man bør få med seg i Charleston? Er det greit å droppe Fort Sumter og Fort Moultrie?
Noen tips om hvor i Orlando man klarer seg best uten leiebil?
Det gikk over all forventning med shuttle for 3 arrangerte turer og ellers taxi. Er glad jeg ikke tok leiebil da jeg så hvordan de forskjellige veiene gikk på kryss og tvers og hvor dårlig skiltingen var, alt gikk på nummer.Så du var i Orlando i helga. Uten leiebil, antar jeg? Og hvordan gikk egentlig det?
Har kun igjen Austin, Denver og St. Augustine av enkle helgedestinasjoner i USA, men må innrømme at dise 3 ikke inspirerer meg for mye. Er det andre som bør tas med på listen?En liten oppsummering av konkrete tips til byer/steder så langt. Har ikke med de som var for større områder.
Litt kronglete for helgetur:
-Anchorage
-Hana, HI
-Kailua-Kona, HI
-Lahaina, HI
-Makawao, HI
-Paia, HI
-Palm Springs, CA
-Portland, OR
-San Diego, CA
-San Luis Obispo, CA
-Seattle, WA
-Sonoma, CA
-Waikiki, HI
Greie for helgetur:
-Austin, TX
-Boston
-Charleston, SC
-Chicago
-Denver
-Key West
-Las Vegas
-Miami
-New Orleans
-New York
-Orlando
-Philadelphia
-San Antonio
-San Francisco
-St. Augustine, FL
-Savannah
-Washington D.C.
Nei, da brenner man av en fridag til, men det er sikkert andre det passer for.Hvis ankomst 12:20 er tolerabelt, er det jo diverse Icelandair-destinasjoner som burde være aktuelle .. også i Canada.
Har kun igjen Austin, Denver og St. Augustine av enkle helgedestinasjoner i USA, men må innrømme at dise 3 ikke inspirerer meg for mye. Er det andre som bør tas med på listen?
Joda, men det roer seg vel ned etterhvert. Noen som har andre erfaringer fra byen?Downtown Baltimore er vel ikke det kjekkeste stedet for øyeblikket...
Takk, da har jeg nok til å fylle en helgetur. Synd det ikke passer å reise hit i periode desember(min neste opptjeningsperiode)-februar.Ellicott City og Annapolis er gode dagsturalternativer.
Joda, New York er verdt å få med deg, men selv har jeg allerede vært der så jeg ser etter andre destinasjoner.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.