Hvor finnes chat'en til SAS

Av og til

Du snakker med Peter
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: Hei
Du skrev: Av en eller annen grunn ble kun 3 av 4 segment ved forrige reise registrert.
Du skrev: Dette skjedde også forrige gang. Hvor kun 4 av 5 segment ble registrert.
Du skrev: Og om jeg får beskjed om å bruke retroreg igjen, så blir jeg forbannet. Det er jo KS i klasse med Norwegian :)
Peter: Norwegian ger inte poäng på eurobonus.
Du skrev: Tror du skal lese setningen en gang til
Peter: Ahh
Peter: Vet inte vad du menar med KS klass med Norwegian
Du skrev: KS = Kundeservice =)
Peter: Aha, Ja, har inte poängen kommit in på två veckor måste man tyvärr göra en efterregistrering via hemsidan, eller manuellt via epost om det inte fungerar via hemsidan.

Er det noen som har noe link til chatte funksjonen til SAS. Har prøvd å finne den på websiden til SAS men det er umulig å finne noe.

Jeg ringte SAS istedenfor. Kom til en svenske som raskt og greit ordnet det jeg lurte. Meget bra service. Men det kan være av interesse å vite om chat'en fungerer til en senere anledning.

Bare skriv chat i søkevinduet, så kommer siden med linken opp.

Takk. Prøvde det før jeg skrev meldingen men da kom ikke linken opp i vinduet. Svarte Nei på spørsmålet om svaret var nyttig og la inn en kommentar med at linken ikke var der. Kan jo tenkes at de har fikset det opp i løpet av formiddagen.

Jeg ringte SAS istedenfor. Kom til en svenske som raskt og greit ordnet det jeg lurte. Meget bra service. Men det kan være av interesse å vite om chat'en fungerer til en senere anledning.
Jeg greier å få frem chat 50% av gangene gjennom søkefeltet, men jeg sitter med inntrykk av at servicen på telefon er mye bedre enn på chat. Jeg har neten sluttet å bruke den, da jeg alltid har fått god og rask hjelp over telefon. F.eks. så mottok jeg aldri EB-poengene fra The Economist-tilbudet i julekalenderen, så jeg ringte dit i februar, og det hele ble fikset i løpet av en halv dag. Da fikk jeg også en telefon og en e-post underveis hvor de "holdt meg oppdatert". Det syntes jeg er god service.

Back