Hvor bruker man 100k UA-miles?

Thomas

ScanFlyer Rusty
As stated above :D
Jeg finner masse LH C plasser OSL-FRA/MUC-DXB med retur til 100k i September, men det allere beste hadde jo vært en plass i Statene. Har tenkt litt på LH First én vei og Y tilbake, men det blir litt bakvendt når man kan fly C tur-retur da f.eks DXB.

Kriterier: Iløpet av September, helst LH eller LX og egentlig det samme hvor, men helst ett annet kontinent ;)

Alt av tips mottas med store gradityder!

Hvis du flyr Business Class, er min klare anbefaling å fly Swiss fremfor Lufthansa. Førstnevnte holder et helt annet nivå på mat og setekomfort enn LH.

Finner faktisk LH C OSL-FRA-JFK-FRA-OSL 15SEP->18SEP til 100k. Da med B744 ene veien og A388 tilbake. Dette kan være en idé, men det ser ut som OPBY SAS på OSL-FRA legget.

Nuvel nuvel...

Du overlever SK på en to timers tur , ofte litt loslitt i C , men:colgate::colgate:

Har litt med at SK-lovers her inne kvier seg for å sette ræva si en rødnese, vel det er slik andre veien også ;)
Hah, neida - dette skal nok gå bra. Får se hvor man havner, Swiss virker det være litt verre med mht. mileageseter.

SK har fortsatt et bedre intraeuropeisk Business-produkt enn Lufthansa, til tross for at de har fjernet Champagne ombord.

SK har fortsatt et bedre intraeuropeisk Business-produkt enn Lufthansa, til tross for at de har fjernet Champagne ombord.

I beg to differ... SAS kan ta både laksen og C-servicen sin og plassere der det lukter pussig. (Da snakker vi intra-Europe. ikke langtur)

Men skal innrømme at frokosten til LH ikke er spesielt skrytbar på flighter under 2 timer.

I beg to differ... SAS kan ta både laksen og C-servicen sin og plassere der det lukter pussig.

Det kan Lufthansa også, for makan til dårlig mat er det kun Air France og KLM som serverer. En skive røkelaks på en seng av gammel kinakål. Jippi!!

Attachments

• DSC00292c.jpg
    DSC00292c.jpg
    34.3 KB · Views: 364
As stated above :D
Jeg finner masse LH C plasser OSL-FRA/MUC-DXB med retur til 100k i September, men det allere beste hadde jo vært en plass i Statene. Har tenkt litt på LH First én vei og Y tilbake, men det blir litt bakvendt når man kan fly C tur-retur da f.eks DXB.

Kriterier: Iløpet av September, helst LH eller LX og egentlig det samme hvor, men helst ett annet kontinent ;)

Alt av tips mottas med store gradityder!

Jeg har også over 100k UA miles og OSL til DXB med et stop i Europa t/r koster meg 55000 poeng. Da får jeg LH ned og LX hjem. Må booke på saver award :)

Sannelig min hatt, DXB er 55k her også - vet ikke hvorfor jeg er så opphengt i 100, men dog ;)

Det napper i finger'n, blir spennende å se hvor man havner.

Jeg ser det er mange som sliter med å reservere seter på award med LH/LX. Bookingen må skje via United da jeg har poengene mine der, finnes det noen som helst måte å gjøre seteres. uten å måtte ringe halve jorden rundt for å finne riktig PNL?

Du ringer UA og får ref til LH etc, som er Amadeus, går inn på LH etc og bestiller seter. Går det ikke ring ..

Gjorde det samme med TG , UA gav TG ref, mailet TG om våre F seter etter å ha sett på seatmapen og kort tid etter boks ;)

Back