• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

First Class Lufthansa og United, inkl domestic Premium Service JFK-SFO

En fryd å lese. Takker og bukker! Jeg opplevde også å komme til fjernpark på FRA da jeg kom longhaul (A340-600), som også overrasket meg. Men gatekapasiteten der er ikke formidabel, og dersom det er noen timer til neste avgang gjør de maskinen klar på fjernparken og dytter den til gate kun for boarding. Sett de gjør det på andre store flyplasser også, f.eks. AMS.
 
Last edited:
Takk for STRÅLENDE rapport! En slik tur frister, må jeg si. Og 145.000 EuroBonus-poeng var jo ikke mye.

Jag tycker själv att 145 000 poäng är väldigt mycket men jag, som har flugit F för mina bonuspoäng, kan inte komma på något bättre sätt att använda dem än att just flyga F.

Jag håller med dig om att rapporten var strålande och fotona var fantastiska.
 
Dette var aldeles fantastisk både i tekst og bilder. Fin kombinasjon og sammenlikning av selskaper og deres produkter. Takk for at du tok deg tid til å dele det med oss.

145 000 EB poeng er en del.. men det er nok en av de bedre måtene å forbruke det på.
 
Back
Top