• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilket selskap kom crewet fra?

Originally posted by GFL
Når jeg snakket med kapteinen på MYT333 etter ankomst fra LPA (-OSL), kunne han fortelle meg at de fløy ned på mandagen, og da "hjem" igjen på onsdag. Men er det noen som vet om SAS Braathens-crew flyr t/r LPA? Mente jeg hadde hørt det, men dette avkreftet DK-kapteinen totalt. Og det høres ut som en lang dag på jobb for pilotene. Noen som kan oppklare?

Kom litt ut av tråden men....
Braathens-crewene flyr til LPA t/r fra Oslo på en dag. Men her er de veldig nære på å "gå over på poeng"...så ikke mye forsinkelse som skal til før det skjærer seg.
SAS crew flyr kanskje ikke denne strekningen ennå...da jeg tror de har ulike betingelser.

MYT-kapteinen er ikke oppdatert!!

Originally posted by DY
Originally posted by GFL
Når jeg snakket med kapteinen på MYT333 etter ankomst fra LPA (-OSL), kunne han fortelle meg at de fløy ned på mandagen, og da "hjem" igjen på onsdag. Men er det noen som vet om SAS Braathens-crew flyr t/r LPA? Mente jeg hadde hørt det, men dette avkreftet DK-kapteinen totalt. Og det høres ut som en lang dag på jobb for pilotene. Noen som kan oppklare?

Kom litt ut av tråden men....
Braathens-crewene flyr til LPA t/r fra Oslo på en dag. Men her er de veldig nære på å "gå over på poeng"...så ikke mye forsinkelse som skal til før det skjærer seg.
SAS crew flyr kanskje ikke denne strekningen ennå...da jeg tror de har ulike betingelser.

MYT-kapteinen er ikke oppdatert!!

BU Crewet har vel checkin 15 minutter senere en "normalen" for å klare denne rundturen.

SK crew har vel noen som er tett oppunder med
OSL-MMX-TFS-MMX [og så passiv til OSL] , laaaang dag....

/G

Back