Flyr mest med Lufthansa for tiden, men de gir jo dårligere uttelling på egne reiser enn hva andre gir og krever 100.000 poeng for gullstatus. Den vil ikke være innen rekkevidde neste år.
De ser ikke ut til å gi noen poeng for Lufthansa i klasse L og det gjør dem uaktuelle.Ta også en titt på Aeroplan. Det kan være et godt alternativ.
Jeg vil advare mot Aeagen om man reiser mye i Economy Class. På svært mange bookingklasser gir de ikke poeng, f.eks. på klassene I, R, X, N, P, W, U, G, K, L, T, O hos SAS og klassene O, I, X, R, N, T, L, K, E hos Lufthansa. Så det er altså en grunn til at kravet for opptjening av gullstatus er så lavt.
Det er dessuten en fordel å ha statusen hos selskapet man reiser mest med.
Jeg brydde meg veldig lite om gullkort inntil Diners bestemte seg for å kutte ut lounge-tilbudet. Jeg flyr ofte på litt kronglete turer med 3-4 strekninger hver vei og da er det greit med aksess til en lounger hvor man kan ta en dusj, slappe av, ta en liten matbit og koble seg på nettet. Å oppgi kredittkortinfo til et tilfeldig wlan som finner på en flyplass for å få aksess der regner jeg som høyrisiko.Et enkelt lille spørgsmål,,Hvorfor er det så vigtigt med lounge adgang ????
Det virker nogle gange her på Forum, som om det gælder om at overgå hinanden med
både det ene og andet kort.
Noen som har erfaringer med å få bonusreiser ut av MilagePlus?
Note: fuel surcharges do not apply to miles-only or Miles & Money Award tickets
Continental OnePass og united MilagePlus har fortsatt forskjellige regler selv om de skal slås sammen.
Continental OnePass og united MilagePlus har fortsatt forskjellige regler selv om de skal slås sammen.
Prøvde med MilagePlus og hadde ingen problemer med å finne t/r reiser i Europa for 25.000 poeng. Til USA hadde jeg derimot problemer med å finne noen bonusreiser.
Jeg kan vel ikke bestille hos Continental om jeg har poengene hos United og hos Continental får jeg i år færre poeng for flighter med Lufthansa.
Jeg kan vel ikke bestille hos Continental om jeg har poengene hos United og hos Continental får jeg i år færre poeng for flighter med Lufthansa.
jo, du kan fritt overføre poeng mellom UA og CO.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.