Hypern
ScanFlyer Rusty
Har booket en billett i skikkelig Kuklasse på Lufthansa. Miles&More gir meg 50% poeng, men for Eurobonus virker det ikke helt klart for meg hvor mye de gir i %. Det står bare minimum 150 for interkontinentale ruter. Kan det da være den kjipe 25% klassen? Isåfall vil jeg vel få mer ut av poengene ved å kreditere dem til M&M kontoen. Joda jeg vet at K klasse betyr Kuklasse så det holder i både betignelser og poeng, men jeg ønsker å få mest ut av disse. Så kort og godt hvor bør disse krediteres? US Airways er uaktuelt da det betyr 0%.
Ok jeg er litt idiot når det gjelder opptjenign av poeng, men det skyldes som oftest at jeg kjøper poengene på US Airways og bruker dem og vel flyr ellers lite langdistanse på ordentlige betalklasser, trivels vel best i O og I på *A. Glemte å si at dette faktisk er snakk om OSL-FRA-IAH og retur.
Ok jeg er litt idiot når det gjelder opptjenign av poeng, men det skyldes som oftest at jeg kjøper poengene på US Airways og bruker dem og vel flyr ellers lite langdistanse på ordentlige betalklasser, trivels vel best i O og I på *A. Glemte å si at dette faktisk er snakk om OSL-FRA-IAH og retur.
Last edited: