• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvem er Flexflight?

apeks

ScanFlyer Silver
Jeg skal en uke til London i Desember på et kurs og denne gangen passer det slik at jeg vil fly tilbake til Kristiansand på Fredag kveld etter endt uke.

Så kommer det opp en flight her på online bookingen vår som heter Flexflight og som flyr direkte fra LCY til KRS.

Men hva i alle dager er Flexflight ?????
Rutenummer er: W2 7211
Ser ut som det er satt opp en E90.

Har noen prøvd det ?
Trodde jeg var noenlunde på track på flyselskaper her oppe i nord jeg, men den gang ei :)

Flexflight leier ut sin IATA kode til virtuelle selskaper i all hovedsak i samarbeid med World Tickets i Danmark for distribusjon inn i GDS.

Er faktisk første gang jeg har sett koden i bruk av selskaper som ikke bruker World Tickets sin bookingmotor.

Du kan lese mer om flexflight og hvem som flyr på deres kode her

Er faktisk første gang jeg har sett koden i bruk av selskaper som ikke bruker World Tickets sin bookingmotor.

Så vidt jeg ser bruker FlyNonstop WorldTicket som bookingmotor, selv om de har sin egen brand i front

Back