Har en av bossene fra Singapore her i Vegas denne uken og han floey i F hit med Singapore Airlines, returen er med non stop flighten til Singapore.
Han betalte mindre enn hva min tur til Singapore i mai kostet, han betalte 5K t/r og siden han er en av toppsjefene, booker Singapore's reisebyraa han i F for C pris.
Slik gaar jorden rundt
Men SQ har da ikke F på direkteruta LAX-SIN? Det er vel 345 med all-C?
BF:cool2
Han fikk sikkert tonnevis av sympati fra de stakkars ansatte som sikkert ikke fikk julebord engang pga budsjettkutt!! :stir
Godt å høre! Bare i Norge det finnes sånne sjefer! Alle må spare bortsett fra sjefen. Ganske vanlig tror jeg!
Nemlig en jeg satt og pratet med i Tahiti som fløy First for å signalisere måtehold. Jeg holdt på å le meg skakk, men som han sa var alternativet privatflyet.
Ja, viss alternativet er privatfly, så er jo å fly first måtehold, men kvifor var ikkje business-class eit alternativ?
Ja, viss alternativet er privatfly, så er jo å fly first måtehold, men kvifor var ikkje business-class eit alternativ?
Stein Erik Hagen betaler for first
http://e24.no/naeringsliv/hagen-floey-til-singapore-i-egen-suite/20347019
Eller oppgraderer med poeng hvis sekretæren får det til, smart mann.
Har sett samme mann fly i M mellom OSL og ZRH, så jeg tror han stort sett er ganske nøktern.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.