Hvem betaler for First?

Hvem er det som skal akseptere dette? Mannen i gata? Leserne av VG og DN?
Aksjonærer?

Forøvrig har jeg en mistanke om at gratis mat og drinker er en ubetydelig faktor for å velge F, siden man får dette i C og som regel i M også. Derimot er mulighet for hvile, privatliv så man kan jobbe ombord, enkel og sømløst bakkeopphold og fleksibilitet viktige faktorer som gjør at man velger F (og C).

Og ikke å forglemme muligheten for medlemsskap MileHigh klubben. Selv om det vel ikke er lov ombord hos SQ, er det vel både enklere og mer behaglig og skaffe seg medlemsskapet mens man er i en av deres suiter enn på en trang flydass.

Og ikke å forglemme muligheten for medlemsskap MileHigh klubben. Selv om det vel ikke er lov ombord hos SQ, er det vel både enklere og mer behaglig og skaffe seg medlemsskapet mens man er i en av deres suiter enn på en trang flydass.

Om veggene på SQ suitene er noe som helst i nærheten av dem på Emirates, så vil det føles ekstremt unaturlig å "bolle" der. Da tenker jeg ikke bare på lyd. De går jo liksom ikke helt til taket.

Men enkelte unnskylder seg med podagra og liktær har jeger sans for Fiskerns tilnærming

Men, jeg reiser dyrt. Sånn er det bare», skriver Røkke.
......
«Enkelte mener vi kan spare mye på å kutte ut privatfly, droppe sponsing og flytte inn i billigere lokaler. Kostnadene kunne vært halvert. Det er ikke et tema, og det kommer heller ikke til å være noen tema for meg», skriver Røkke.

http://mobil.dn.no/c.jsp?cid=255313...www.dn.no/feed/mobiletech/article?aid=2586112

Så får man se om G650en får norsk eller en eller annen øy med behagelig klima sin registrering ;)

Back