Den lange veien hjem via SFO - First og Business hele veien

Kjekt å se at maten på IC i biz er god kok. Maten jeg har fått i plus i europa passer ikke som hundemat engang.

Ble jammen sulten av å lese siste del. Flott at SAS leverer på matfronten :)

Takker for kommentar og at du leser rapporten, Strominho :) Mat hos SAS i Biz på IC synes jeg er veldig bra. Jeg har bare gode erfaringer her.

Takk for titten. Var det Eggs Benedict du fikk?

Tusen takk for kommentar på rapporten, Someone! Det var en form for Eggs Benedict ja. De kunne vært enda rausere med sausen (i forhold til det grønne), men smaken var god.

Kongerapport!!

Takk for at du delte!!

Hjertelig takk for kommentar på rapporten, Bizflyer :) Hyggelig å høre at den falt i smak.

Kjekt å se at maten på IC i biz er god kok. Maten jeg har fått i plus i europa passer ikke som hundemat engang.

Maten på IC i Biz er meget bra. Når deg gjelder Plus i Europa, kan jeg være enig i at det er en helt annen dans. Spørs rett og slett hvilken salat de serverer ;)

Ser ut som du har vært maks heldig med maten på SFO-CPH! En slik forrett er noe jeg alltid håper på ombord, men aldri får, og imponerende at kjøttstykket var så godt oppe i luften slik du beskriver. 2014 ble dessverre et longhaul-fritt år for meg, denne rapporten får meg bare til å glede meg enda mer til sommerens CT med SAS i biz til NYC - og det i ny kabin.

Last edited:
Ser ut som du har vært maks heldig med maten på SFO-CPH! En slik forrett er noe jeg alltid håper på ombord, men aldri får, og imponerende at kjøttstykket var så godt oppe i luften slik du beskriver. 2014 ble dessverre et longhaul-fritt år for meg, denne rapporten får meg bare til å glede meg enda mer til sommerens CT med SAS i biz til NYC - og det i ny kabin.

Tusen takk for at du leser og har kommentert rapporten, Eriksan :)

På denne flygningen her var det virkelig full klaff på matfronten. Tidligere har jeg vært fornøyd med maten hos SAS i biz, men ikke så fornøyd som nå. Dette var faktisk i en helt annen liga. Det er bare å glede seg til sommerens tur til NYC med nye seter. Jeg håper på rapport fra deg ;)

Back