Hva synes du om Norwegian Longhaul? (Priser, komfort, service etc)

Så lenge man tjener penger, så... I et marked som blablabla :rolleyes:

Kjos får håpe at mer enn 4% av Thaierne får seg betalingskort lynkjapt eller får han ett distribusjonsproblem

Testet ut. Ferdig.

Domestic US med litt mer plass til bena. SAS hadde bedre og mer behagelige seter på 767ene sine på 90 tallet.

Så key er å holde prisene lave eller håpe på at folk er dumme nok til å betale en premium for noe som funker bra til CPH, mens man gaten bortenfor kan reise til hønehusland flatt som en pannekake så hurraguttene er klare for bamelam når de kommer frem. Og så finnes det jo Kjos-aid seff. "Han fårre tell han Kjosern, skikkelig flink, nye fly og heia Kjos"

Hva var egentlig dette en beskrivelse av? En sinnstilstand?

Jeg ser at det har vært en del "sild i tønne" kommentarer om Norwegians 787. Er det noe jeg her gått glipp av? Norwegian har 3+3+3 samt 31-32" seteplass. Qatar "5 star airline" har 31" som jeg (1.84) oppfattet som ganske komfortabelt.

Turistklasse er turistklasse ... 31-32'' er sild i tønne, uansett hvordan man vrir og vender på det.

Turistklasse er turistklasse ... 31-32'' er sild i tønne, uansett hvordan man vrir og vender på det.

Ok - da skjønner jeg ;) Fikk inntrykk av at en del tidligere kommentarer var mot Norwegians "economy" og ikke økonomi generelt. Det ække alle som er millionærer eller poengjunkies :colgate:

Jeg ser at det har vært en del "sild i tønne" kommentarer om Norwegians 787. Er det noe jeg her gått glipp av? Norwegian har 3+3+3 samt 31-32" seteplass. Qatar "5 star airline" har 31" som jeg (1.84) oppfattet som ganske komfortabelt.

Jeg er 10cm kortere enn deg, og jeg oppfatta ikke QR's 787 som veldig komfortabel. Setene er smalere enn på 777'ern og med mediabokser under sete foran blir det desverre ikke den helt store opplevelsen i monkeyclass.

Ok - da skjønner jeg ;) Fikk inntrykk av at en del tidligere kommentarer var mot Norwegians "economy" og ikke økonomi generelt. Det ække alle som er millionærer eller poengjunkies :colgate:

Du har forskjellige grader av sild i tønne, og Norwegian er sikkert ikke verst i klassen. Men heller ikke best. Du har fortsatt noen selskaper som gir deg 34'' ..

Norwegian dras med stora förseningar på ARN-JFK.
290 passagerare har fick vänta ett helt dygn på Arlanda.
Svenska TV 4 nyheterna har intervjuat ett svenskt par.
Tydligen erbjöd Norwegian INTE något hotell till drabbade passagerare.
Passagerarna fick spendera natten genom att sova på golvet på Arlanda...nice service

Du har forskjellige grader av sild i tønne, og Norwegian er sikkert ikke verst i klassen. Men heller ikke best. Du har fortsatt noen selskaper som gir deg 34'' ..

JetBlue har dette, noen andre som byr på dette i economy?

Norwegian dras med stora förseningar på ARN-JFK.
290 passagerare har fick vänta ett helt dygn på Arlanda.
Svenska TV 4 nyheterna har intervjuat ett svenskt par.
Tydligen erbjöd Norwegian INTE något hotell till drabbade passagerare.
Passagerarna fick spendera natten genom att sova på golvet på Arlanda...nice service

Uansett selskap, uansett årsak, uansett hva du tilbyr, jeg skal GARANTERE, noen blir ALDRI fornøyd:rolleyes:

JetBlue har dette, noen andre som byr på dette i economy?

Det er meget, meget sjeldent - Emirates har det paa noen 777. Jeg synes fremdeles at vaar LCC har samme pitch som en "5 star airline" ikke kvalifiserer til en del kommentarer som har kommet om at det blir "grusomt" trangt ;)

Trodde Thai hadde 34" paa noen 777 ogsaa.

Back