Re: Hva slags fly er det mest kuriøse du har flydd med?
Gjorde jo akkurat det samme som deg. L-1011 TriStar fra Eastern(fra MCO) og SAS Dc-10 fra EWR-GEN i 28 FEB 1986, og jeg husker datoen så godt fordi det var den dagen Olof Palme ble drept.
TriStaren luktet forøvrig som et "gammelt gatekjøkken" og det var en herlg overgang å komme inn en fresh og fin DC10 fra Sas.
Kanskje ikke så spesielle eller særlig imponerende for mere reisevante her inne, men tilbake i 1987 fløy jeg i Florida og mellom New York og Florida Boeing 727 og Lockheed L-1011 TriStar fra Eastern Air Lines.
Og selvsagt er jeg happy med å ha fått oppleve å fly med luftas flotteste tri-holer; DC-10 fra SAS. Riktig nok i den forferdelige Janne-dekoren, men uansett, den slapp vi jo å se innenfra![]()
Gjorde jo akkurat det samme som deg. L-1011 TriStar fra Eastern(fra MCO) og SAS Dc-10 fra EWR-GEN i 28 FEB 1986, og jeg husker datoen så godt fordi det var den dagen Olof Palme ble drept.
TriStaren luktet forøvrig som et "gammelt gatekjøkken" og det var en herlg overgang å komme inn en fresh og fin DC10 fra Sas.