Du faar kose deg i loungen!Hvilket sete har du paa flighten?
Han rekker ikke frem til SQ avgangen i dag. Han skriver at: Baggasje er sjekket videre til der jeg skal i morgen, og selv har jeg et boardingkort til som skal brukes i kveld. Det tyder paa at han skal reise med intercont, men SQ fra ZRH blir det ikke, fordi han rekker det ikke i dag
Faar han lov til aa sjekke inn bagasjen videre med et saapass stort gap? Og hvorfor reiser han da ikke i morra tidlig?
DVS at du ikke har testet den nye VS loungen paa LHR...
Ingen av VS sine lounger rundt i verden kan samemnlignes med den nye paa LHR....den lille Italienerinnen moette opp 3 timer foer hun maatte for aa nyte VS Loungen.....og hun liker normalt aa ankomme flyplassen minutter foer avgang.....
Fordi det er ikke mulig å få ting til å klaffe da. Så denne SK/LX-komboen var faktisk sist mulighet til å få timeplanene til å gå i orden med tanke på hva som venter rett over helgen.
-A
Hadde funket som fy dersom du skulle via LHR.. Men det ble jo ZRH, saa da er jo alt gull
Kan det f.eks. være LX 292 til Dar es Salam via Nairobi med avg ZRH kl 0935 og at målet er Haydom?
I fare for å gjenta meg selv: Hva har jeg vunnet??? :colgate:
BF:cool2
Oooh! Här blir det lite Amadeus search på jobbet ser jag![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.