• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå?

Utflyttet

Ute på tur
Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå?

Jeg har for nå bare en eneste ting å si:

terapi-1.jpg

...og nå, bare finne meg en sekk og fylle den med ymse. :colgate:

-A

Re: Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå?

Sekk??? Skal du på inter-rail???

?, nerd, hørt om etckt ? sparer jo noen furulegger bare på den bunken der !

Portland er da en hyggelig plass!!!

Og da er spoersmaalet: Y, C eller F?????

Og det er antydet vekt paa papp bunken et sted mellom 100-250g, da er spoersmaalet betyr tung billett = tungt fly --> A380 ??

Hva er egentlig budskapet? Jeg har lest tråden to ganger og jeg lurer på om det er noe internt man burde vite om for å vite hva man vil fram til her...

Vaar gode mann ph-ndr, lager kombinerte Trip Rapporter med Quiz...en slags Quiz Rapport kan en si....og spesiellet SAS har gitt vaar eminente Bergenser noen utfordringer med eTickets for aa si det mildt...det saa lenge ut at han skulle bli boende paa flyplassen i Portland OR.....ihvertfall hvis ikke noen hadde kjennt noen i SAS som kunne si noe mere enn haaeehhh ?

Denne var jo ikke vanskelig... En slik stabel med kuponger kjenner ihvertfall jeg igjen. Det kan kun bety en ting: Alex skal paa round the world tur!

Reger med at det nå har gått ut varsel på diverse kundesenter og flyplasser om at det i nær fremtid er muligheter for nærkontakt med frustrert bergenser med bookingproblemer av snodig art.....

S

Ja, de har faatt distribuert nye "Out to lunch" skilt :P

Dette lover å bli kvalitet over! sas.no sier "Passenger not found" når jeg skal sjekke inn. Og de har utstedt dette... nice! :D

-A

Dette lover å bli kvalitet over! sas.no sier "Passenger not found" når jeg skal sjekke inn. Og de har utstedt dette... nice! :D

Men da spiller det jo liten rolle om du har 250g med papir eller ikke, de har mistet deg :D

Dessuten så begynner vel flere enn meg å lure på hva som har skjedd tidligere........

Naa synes jeg du kan hoste opp reiseruta..

Back