Frokosten er absolutt bra, og på korte inneriksflyvinger akkurat hva man forventer seg av et solid nettverkssellskap. De burde straks begynne på europaflightene også, og gjerne med varm frokost i Y på turer over 2 timer (som f.eks. finnair har).
Det er ikke alltid man rekker å spise sin gode frokost hjemme når flyet går i 6-7 tiden, og det er utrolig greit å slippe å tenke mer på det, fordi man vet man får litt i magen på flyet. Problemet som kommer frem i tråden her er jo den andre siden av saken, det koster å ta med frokostene (både som ekstra vekt, og i innkjøp), og mange passasjerer orker ikke spise, eller vi heller sove.
Frokosten burde jo holde seg gjennom alle morgenens flighter (typisk 2-3?), om den får stå i trallen, uåpnet. Slik at om man kunne servere til bare de som ville ha, så burde resten kunne sendes videre med neste flight og redusere cateringbehovet litt.