Forskjellen er at på Plus får du snacks/mat og drikke gratis, mens du betaler for den på Go
selv om det står "food and drink for purchase" ? i Plus.
Ja, det er tydeligvis en feil
Du får mineralvann og juice, men må betale for alkohol. Reiser du før kl. 09:00, så er det absolutt ingen forskjell på Plus og Go (annet enn litt større sjanse for ledig midtsete).
Jo, før kl 0900 kan du fremdeles velge fra tralla i Plus, mens du må betale for andre ting enn frokost og kaffe i Go.Men ja, før kl 0900 er forskjellen mindre.
Jo, før kl 0900 kan du fremdeles velge fra tralla i Plus, mens du må betale for andre ting enn frokost og kaffe i Go.Men ja, før kl 0900 er forskjellen mindre.
Så bra, jeg valgte Go om morgningen og Plus på ettermiddagen.så får se hva jeg får, er det de tortilla wrapsene jeg kan vente meg ?
![]()
Og i dag hadde de ikke wraps . Ikke ledig midtsete heller, men det fikk ingen.
Oioi, dette begynner og høres dårlig ut. Fikk du ingenting annet å spise ?
Takket nei til sandwich og tok litt pringles i stedet.
Man skal kunne velge det man vil (så lenge du spiser/drikker opp i løpet av flighten). Men i følge tidligere rapporter her på forumet får du stygge blikk hvis du hamstrer.er det slik at man kan få det man vil fra BoB tralla? eks 3 cola, 2 pringles og 2 sandwich ? eller kun en til hver ?![]()
Man skal kunne velge det man vil (så lenge du spiser/drikker opp i løpet av flighten). Men i følge tidligere rapporter her på forumet får du stygge blikk hvis du hamstrer.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.