• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva kan jeg forvente meg på Plus innenriks? SVG-TOS-SVG

KLM 1200

EuroBonus Gold
Hva kan jeg forvente meg på Plus innenriks? SVG-TOS-SVG

Hei, jeg har bestilt biletter i Go og Plus, hva kan jeg forvente meg ?
turer er følgende, SVG-BGO-OSL-TOS i Go. og TOS-OSL-BGO-SVG i Plus.

Hva får jeg i Plus som jeg ikke får i Go ?

Mvh
KLM 1200

Re: Hva kan jeg forvente meg på Plus innenriks? SVG-TOS-SVG

Dette ?

SAS_NCC_NO_EU_21jun.png

Ja vet dette, men i bekreftelsen står det følgende. "food and drink for purchase" i Plus biletten ( bekreftelsen fra sas ) , så jeg ble veldig i tvil. Noen som har noe erfaring med hva man får?

Forskjellen er at på Plus får du snacks/mat og drikke gratis, mens du betaler for den på Go

Forskjellen er at på Plus får du snacks/mat og drikke gratis, mens du betaler for den på Go

selv om det står "food and drink for purchase" ? i Plus.

Last edited:

Du får mineralvann og juice, men må betale for alkohol. Reiser du før kl. 09:00, så er det absolutt ingen forskjell på Plus og Go (annet enn litt større sjanse for ledig midtsete).

Du får mineralvann og juice, men må betale for alkohol. Reiser du før kl. 09:00, så er det absolutt ingen forskjell på Plus og Go (annet enn litt større sjanse for ledig midtsete).

Jo, før kl 0900 kan du fremdeles velge fra tralla i Plus, mens du må betale for andre ting enn frokost og kaffe i Go. ;) Men ja, før kl 0900 er forskjellen mindre.

Jo, før kl 0900 kan du fremdeles velge fra tralla i Plus, mens du må betale for andre ting enn frokost og kaffe i Go. ;) Men ja, før kl 0900 er forskjellen mindre.

På de morgenflygningene jeg har spurt etter drikke, så har de ikke hatt annet enn det som er i frokosteskene, men de har sprettet en slik meg.

Så bra, jeg valgte Go om morgningen og Plus på ettermiddagen. :) så får se hva jeg får, er det de tortilla wrapsene jeg kan vente meg ? :D

Så bra, jeg valgte Go om morgningen og Plus på ettermiddagen. :) så får se hva jeg får, er det de tortilla wrapsene jeg kan vente meg ? :D

Ja og de er vegetar! Fantastisk dårlig mat hos sas nå etter den forige forbedringsrunden.

Og i dag hadde de ikke wraps . Ikke ledig midtsete heller, men det fikk ingen.

Og i dag hadde de ikke wraps . Ikke ledig midtsete heller, men det fikk ingen.

Oioi, dette begynner og høres dårlig ut. Fikk du ingenting annet å spise ?

Last edited:

Takket nei til sandwich og tok litt pringles i stedet.

Da er det jaffal mat og få, men er veldig noob i C-class. er det slik at man kan få det man vil fra BoB tralla? eks 3 cola, 2 pringles og 2 sandwich ? eller kun en til hver ? :)

er det slik at man kan få det man vil fra BoB tralla? eks 3 cola, 2 pringles og 2 sandwich ? eller kun en til hver ? :)
Man skal kunne velge det man vil (så lenge du spiser/drikker opp i løpet av flighten). Men i følge tidligere rapporter her på forumet får du stygge blikk hvis du hamstrer. :P

Man skal kunne velge det man vil (så lenge du spiser/drikker opp i løpet av flighten). Men i følge tidligere rapporter her på forumet får du stygge blikk hvis du hamstrer. :P

Haha, spørs hvor mange cola jeg får ned på BGO-SVG... men klarer nok noen TOS-OSL og OSL-BGO. Men har ingen planer om og "hamstre" :D

Back