Hva har skjedd med Amadeus.net?

88charlie

ScanFlyer Blue
Noen som vet hva som har skjedd med amadeus.net?

Før kunne man søke og sortere på reiseruter ned til den minste detalj men alt dette er borte i den nye versjonen. Noen som kjenner til et alternativ som er like bra som "gamle" amadeus?

Før kunne man søke og sortere på reiseruter ned til den minste detalj men alt dette er borte i den nye versjonen.

Du må da forstå at du tar feil, i følge Amadeus: "Can I still use the old version of amadeus.net?

No, you won't want to! The new-look amadeus.net is so much more inviting and interactive. You can now do all your flight research, build Travel Plans, save them, change them and share them - all in one place. And don't forget, more travel content will be added to amadeus.net very soon!"

Dette er vel det som er "in" nå med så kalt "naturlig" søk, hvor man skal visstnok skrive naturlig hva man ønsker, og som fungerer stort sett :baeh

Ellers så bruker jeg www.flightstats.com for mye av det samme, men det spørs jo hva du ser etter.

Slenger meg gladelig på hylekoret her. Dette er jo helt fullstendig håpløst for oss som brukte amadeus.net først og fremst for å sjekke tider og tilgjengelighet, og ikke priser. Men det er vel i formidling av reiser (og dermed søk på pris over flere segmenter) at det ligger inntekstpotensiale, så det gamle "avanserte søket" er vel ikke innbringende nok...

En kuriositet: den nye siden skulle (basert på en "feilaktig" IP?) ha meg til å reise fra Hamar (HMR) hver gang jeg søkte, og da var det jo selvsagt få reiser å finne. Merkelig...

neiiiiii
Den nye amadeus er jo grusom.

Jeg brukte den for å se flytider/ruter. Nå sitter jeg her og skal oppdatere flylisten til sommerprogrammet og sliter litt.

Jeg prøvde flightstats.com men der får jeg bare opp en dag.
På amadeus fikk jeg en hel uke + info om hvilke dager flyruten gikk.

Er det noen tips om hvor jeg enkelt kan finne dette nå?

MB

Back