• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva gjør jeg??

storg

ScanFlyer Gold
Medlem
Hva gjør jeg??

Jeg skal fly Sk411/sk2884 på søndag. Reiser fra Arn via cph til krs. Og nå er det jo en viss fare for at krs er stengt på søndag. Hva gjør jeg? Jeg drar på tur uansett og ønsker ikke å bekymre meg på turen for å komme meg hjem, det vil jo legge en liten demper på turen. Dessuten er dette en bonus reise.

Replying to Topic 'Hva gjør jeg??'

Hva gjør andre selskap?

Svigermor skal reise med DY fra Evenes i morgen. Jeg ringte Norwegian for å høre om de planla noen form for alternativ transport, men det vage svaret jeg fikk tydet på at de ikke helt vet hva de skal gjøre. Det var ikke mulig å få endret avgangen til i dag uten å kjøpe opp billetten.

Hva angår Evenes, snakkes det om at både SASBraathen og Norwegian flytter EVE operasjonen til BDU og "busser" paxen mellom EVE og BDU.

Originally posted by Olebno
Hva angår Evenes, snakkes det om at både SASBraathen og Norwegian flytter EVE operasjonen til BDU og "busser" paxen mellom EVE og BDU.
Det stemmer. Men i dette tilfellet forlanger DY at passasjeren møter opp på EVE kl 10:00 for å busses til BDU (rutetid fra EVE er 14:10). Så tidlig går det ingen flybuss fra Vesterålen til Evenes. Så da ble det å booke seg inn på SK 4083 i stedet (10:55), der skal det være tilstrekkelig å møte opp til normal innsjekkingstid (før 10:25), det når flybussen fra Sortland akkurat (ankommer EVE 10:20).

Back