Hu hei søndag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hu hei søndag

Iferd med å hoppe i bingen etter å ha sett Atlanta sende Messi & Gnager’n fra Uruguay ut av MLS Playoff. Knallmatch!

Søndagen står nok i Løvets Tegn.

Re: Hu hei søndag

Lørdag to timer til i Chicago. Fin tur med Sas og klart å bruke opp litt penger på shopping. Crown Plaza finker også. Delta i morgen til Boston venter og deretter VS til London?

God morgen fra gode gamle Lufthansa loungen på DXB, her har man hengt noen timer med familien. Dagflight begge veier er egentlig en prefekt måte å reise på for min del. Fikk over åtte time søvn i natt og kommer hjem i god form etter en ganske intens uke. Kollegaene flirer litt av at jeg ikke bare flyr direkte med lokal-Bolaget. Ble en svært koselig kveld på Pai Thai og fine 15.000 skritt rundt på det ganske voldsomme området.

Litt annerledes her nå enn da vi bodde her. Nå er det svæært mange russere - men veldig hyggelige, lavmælte (og ikke minst flotte) Havnet på en Beach Club i går med 90% fra England.. de har mye å lære av russerne. Her er det kjefting på kelnere, brunkrem, brutal BMI og mye skriking.

Nå hjem til Knaus-kos

84522b95-d1ea-4ef5-a6ba-a9805995c119.jpg

ac22850f-e007-4051-946a-60e89ad4bd27.jpg

e9f878dd-64e2-4e2a-87a7-412db466800c.jpg

God søndag fra Bangkok hvor vi er på T+3 og ganske lenge til en må møte på jobb igjen.
På morran var her behagelige 25°C men etter jeg hadde trasket 9000 steg og var hjemme igjen, da var temperaturen 32°C. Straks blir det en runde i gymmen, så basseng tjeneste ved poolen.
Ha en fin fin søndag :)

Glad søn(n)dag fra den blå stuen. Fyr på peisen, stille og rolig i huset…så da kan jeg leke meg litt på Lufthansa Gruppen sine sider…ingen lek ingen ferie er det noe som heter. Arbeidsuken starter i ettermiddag ved en sjø rett nord for OSL.

Mornings fra Asker. Straks på tide med en ny espresso. Må etterhvert lages en solid porsjon vaffelrøre. Løpes bør det også. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Blir nok en espresso til her også tenker jeg, og så må man vel putte på litt frokost etterhvert. Ryktes at det blir vaffelspising senere i dag, med gode muligheter for høyt støy- og aktivitetsnivå også

God morgen fra Steinkjer. Frikveld her i går, fikk med Poing´s fantastisk konsert der de gir nytt- og anderledes liv til Åges `Leva Livet´-album, 40 år etter.
Ble 9. og 10. tur med Sas siden september i går = diamantstatus neste halvannet året, så får vi se om det utgjør noen forskjell i reisehverdagen eller ikke.

Morn frå andre enden av fjorden som Eirik. Irriterer meg over at Tapatalk ikkje kan brukast til (gratis) posting.

Her er det årets siste hyttetur for å låse ned. Lengesidan sist, det meste av oktober var på reisefot. Ein tur til igjen før jul, heeeeeeilt til Oslo. Denne gangen også for å prate/sjå på både ting og folk som flyg både høgare og fortare enn fly.

Nja, gløymde visst at frøkna og eg skal på Oslo-helg om tre veker også. Men det er ikkje jobb i det minste! Har fått tips om å teste peking duck på Dinner. Er det eit godt tips?

Ha bra dag!

God søndag fra Santiago. Her har det vært en helg i utpakkingens tegn etter at 17 kubikk flyttelass dumpet ned på gårdsplassen på fredag etter 2,5 mnd. på farten. Arbeidet fortsetter i dag, men nå begynner ting å komme på plass. Ha en bra dag.

God dag fra Lillestrøm. Venter på Oda og ser på TV. Ikke de store planene på noe som helst vis i dag

Ha en best søndag

Morn frå andre enden av fjorden som Eirik. Irriterer meg over at Tapatalk ikkje kan brukast til (gratis) posting!

Dette er blant annet noe som vil bli tatt opp på årsmøtet [emoji846]

Morn frå andre enden av fjorden som Eirik. Irriterer meg over at Tapatalk ikkje kan brukast til (gratis) posting.

Her er det årets siste hyttetur for å låse ned. Lengesidan sist, det meste av oktober var på reisefot. Ein tur til igjen før jul, heeeeeeilt til Oslo. Denne gangen også for å prate/sjå på både ting og folk som flyg både høgare og fortare enn fly.

Nja, gløymde visst at frøkna og eg skal på Oslo-helg om tre veker også. Men det er ikkje jobb i det minste! Har fått tips om å teste peking duck på Dinner. Er det eit godt tips?

Ha bra dag!

Hmm… Har ikke hatt noe problem med å poste fra Tapatalk?

Og fra det ene til det andre, Crispy Duck på Dinner er absolutt innafor. Både i Stortingsgata og i Barcode.

Og fra det ene til det andre, Crispy Duck på Dinner er absolutt innafor. Både i Stortingsgata og i Barcode.

Gratisversjonen på iOS begynte for en stund siden å kreve abonnement for å kunne poste.
554eebd83310fa36d3ab5a42a7875eb3.jpg

Har ikkje fått til å poste frå Tapatalk på eit års tid. Får ikkje bort "tipset" om å kjøpe. Android.

Godt å høyre! Gler meg!

Back