Morn frå andre enden av fjorden som Eirik. Irriterer meg over at Tapatalk ikkje kan brukast til (gratis) posting!
Morn frå andre enden av fjorden som Eirik. Irriterer meg over at Tapatalk ikkje kan brukast til (gratis) posting.
Her er det årets siste hyttetur for å låse ned. Lengesidan sist, det meste av oktober var på reisefot. Ein tur til igjen før jul, heeeeeeilt til Oslo. Denne gangen også for å prate/sjå på både ting og folk som flyg både høgare og fortare enn fly.
Nja, gløymde visst at frøkna og eg skal på Oslo-helg om tre veker også. Men det er ikkje jobb i det minste! Har fått tips om å teste peking duck på Dinner. Er det eit godt tips?
Ha bra dag!
Hmm… Har ikke hatt noe problem med å poste fra Tapatalk?
Og fra det ene til det andre, Crispy Duck på Dinner er absolutt innafor. Både i Stortingsgata og i Barcode.
Hmm… Har ikke hatt noe problem med å poste fra Tapatalk?
Og fra det ene til det andre, Crispy Duck på Dinner er absolutt innafor. Både i Stortingsgata og i Barcode.
Gratisversjonen på iOS begynte for en stund siden å kreve abonnement for å kunne poste.
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.