Hyatt Regency anbefales. Store rom, veldig bra frokost og svært basseng:
https://www.hyatt.com/en-US/hotel/china/hyatt-regency-hong-kong-tsim-sha-tsui/honhr
Takk for tilbakemeldinger.
Hvordan er Hyatt Regency kontra Grand Hyatt Hong Kong?
Grand Hyatt ser også ut til å ha en meget stor utendørs pool. Ser imidlertid ut til å være litt "konferansehotell"-aktig .... og ikke ha den aller beste beliggenheten. Pris kommer det omtrent likt ut som Intercontinental (NOK 2500 pr. natt).
Bassenget til GH er oppvarmet, loungen har fri fly med champagne. Basseng deles med Rennaisanse (feil stavet, vet det). Går Star ferry rett ved hotellet. Nyoppussede rom. Skulle jeg bodd der ville jeg betalt for Club, men droppet utsikt til havnen, den nyter du fra lounge.
Så your pick er Grand Hyatt fremfor Intercontinental - gitt samme pris?
IC Hong Kong har jo et stort anleggsområde rett ved bassenget. Var mye støy der I fjor. Er ikke bedre nå...
Victoria Harbour begynner å bli ferdigstilt, bare en brannvarslertest som var plagsom en av dagene i sommer.
Du var der nå denne sommeren - og ikke mye bråk ute?
Skal på en elektronikk messe her den 13 til 16 oktober, noen som har vært på messe her før og kan anbefale et hotell i grei nærhet til messen?? http://event.hktdc.com/fair/hkelectronicsfairae-en/HKTDC-Hong-Kong-Electronics-Fair-Autumn-Edition/
Nærmer seg avreise for gutteturen. Vi begynner i Macau.
Spørsmålet er hvordan komme seg fra HKG til Macou?
Er broen åpnet slik en kan ta taxi?
Eller blir det hurtigbåt. I så fall lurer vi på om de går hele dagen slik vi bare kan hive oss med første og beste?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Nærmer seg avreise for gutteturen. Vi begynner i Macau.
Spørsmålet er hvordan komme seg fra HKG til Macou?
Er broen åpnet slik en kan ta taxi?
Eller blir det hurtigbåt. I så fall lurer vi på om de går hele dagen slik vi bare kan hive oss med første og beste?
Det er egen billettluke på flyplassen like ved der båten går fra. Husker ikke helt hvor lett den var å finne.Reiser til Macau direkte fra HKG ja. Så da blir det båt. Antar vi bare kjøper billetter til båten når vi ankommer?
Det er egen billettluke på flyplassen like ved der båten går fra. Husker ikke helt hvor lett den var å finne.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.