• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hong Kong-tråden

Re: Kina - spørsmål og erfaringer

Takk for input Fnate og Trent600!

Tips til områder å vandre litt rundt i eller andre must see? Hvor bør man spise middag?

Re: Kina - spørsmål og erfaringer

Siden jeg spurte om betaling i Hong Kong og aksept av norske bankkort så får jeg komme med erfaringene fra 2 uker siden.

Akkurat som i London veldig praktisk på metroen (MTR) å tappe inn og ut med kontaktløs betaling med bankkort. Victoria peak tram billett kjøpt med Amex og vi fikk kjøpt vann og kaffe forskjellige steder med bankkort. Middag i Tsim Sha Tsui var derimot ikke like greit, på to vanlige restauranter (ikke typ høl i veggen) aksepterte de ikke bankkort da jeg spurte ved inngangen. Måtte derfor over gaten og ta ut et par hundre HK dollars.

Back