Lennart ScanFlyer Rusty 25 Oct 2009 #1 Hobbymessen på Voll er over Ta en titt på mine youtube videoer for å få se noen klipp ifra helgens samling av fly-modeller og tog og andre kjedelige ting
Hobbymessen på Voll er over Ta en titt på mine youtube videoer for å få se noen klipp ifra helgens samling av fly-modeller og tog og andre kjedelige ting
N-3PB ScanFlyer Gold 26 Oct 2009 #2 Re: Hobbymessen på Voll er over Rett og slett imponerende Lennart!! Mener jeg så en Tristar med motorcowlings på, stemmer det?? Ser også at du hadde de to BusyBee'ene med deg Yngve
Re: Hobbymessen på Voll er over Rett og slett imponerende Lennart!! Mener jeg så en Tristar med motorcowlings på, stemmer det?? Ser også at du hadde de to BusyBee'ene med deg Yngve
Lennart ScanFlyer Rusty 26 Oct 2009 #3 Re: Hobbymessen på Voll er over Busy Bee'ene måtte være med også ja , fikk et bud på 1000 kroner for de 2 der Innehar 2 stk Tristar med cowlings på , det virker som om de SKAL stå lagret
Re: Hobbymessen på Voll er over Busy Bee'ene måtte være med også ja , fikk et bud på 1000 kroner for de 2 der Innehar 2 stk Tristar med cowlings på , det virker som om de SKAL stå lagret
Ollie SVG Spotter 26 Oct 2009 #4 Re: Hobbymessen på Voll er over Nydelige videoer som alltid Lennart. Va sjekt å sjøra tog....;-) Er synd det er et helt år til neste gang.
Re: Hobbymessen på Voll er over Nydelige videoer som alltid Lennart. Va sjekt å sjøra tog....;-) Er synd det er et helt år til neste gang.
N-3PB ScanFlyer Gold 26 Oct 2009 #5 Re: Hobbymessen på Voll er over 1000,. for de to......går ut fra du solgte dem. Innehar 2 stk Tristar med cowlings på Click to expand... Bluebox?? Er synd det er et helt år til neste gang. Click to expand... Da stiller dere vel med autentisk flylyd?? Toggutta kan jo ikke være bedre en dere
Re: Hobbymessen på Voll er over 1000,. for de to......går ut fra du solgte dem. Innehar 2 stk Tristar med cowlings på Click to expand... Bluebox?? Er synd det er et helt år til neste gang. Click to expand... Da stiller dere vel med autentisk flylyd?? Toggutta kan jo ikke være bedre en dere
Ollie SVG Spotter 26 Oct 2009 #6 Re: Hobbymessen på Voll er over Som en toggutt/mann så skal det godt til å få en lyddekoder inn i noe i 1/400 skala når vi sliter me å få plass til det i 1/87 skala... hehe
Re: Hobbymessen på Voll er over Som en toggutt/mann så skal det godt til å få en lyddekoder inn i noe i 1/400 skala når vi sliter me å få plass til det i 1/87 skala... hehe
Lennart ScanFlyer Rusty 26 Oct 2009 #7 Re: Hobbymessen på Voll er over Vi har hatt noen flyplass videoer og vist fram, mne ikke i år Neste år blir det på storskjerm :spin:spin BB'ene ble ikke solgt. De er for sjeldne for min smak Last edited: 26 Oct 2009
Re: Hobbymessen på Voll er over Vi har hatt noen flyplass videoer og vist fram, mne ikke i år Neste år blir det på storskjerm :spin:spin BB'ene ble ikke solgt. De er for sjeldne for min smak