Hjem til Atlanta!

Regner med at de aller fleste var mest fornøyd med at flyene gikk - men nordmenn er nå en gen rase og der betyr nok gratis mat og alkohol mye mer.

Regner med at de aller fleste var mest fornøyd med at flyene gikk - men nordmenn er nå en gen rase og der betyr nok gratis mat og alkohol mye mer.

Ja naar du betaler 30K norske for et produkt paa business, skal man vel kun vaere sjeleglad for at flyet gaar og ikke sutre

Tja - i og med at det så mørkt ut for de fleste - er det streik så hjlper det fint lite å ha betalt 30K - du kommer ikke frem om maskinen står på bakken. Når man da kommer avgårde dog med redusert service tror jeg de fleste er mest happy for at flyet faktisk går. Men for all del det er lov å være misfornøyd!

Takker for fin rapport. Jeg ville garantert sendt en klage på dette! Reiser man på Economy betaler man for å bli fraktet fra A til B, reiser man på Business betaler man for fleksibilitet, service, ordentlig servering, etc., noe du ikke fikk...

Jeg klager da heller ikke, men jeg må da få lov til å beskrive turen .. ? ;)

Jeg har aldri sagt at du klager, det er en flott rapport, men jeg hadde klaget (altså sendt klage) om det hadde vært en ordinær billett jeg hadde reist på.

Back