• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hjem til Atlanta!

Regner med at de aller fleste var mest fornøyd med at flyene gikk - men nordmenn er nå en gen rase og der betyr nok gratis mat og alkohol mye mer.
 
Regner med at de aller fleste var mest fornøyd med at flyene gikk - men nordmenn er nå en gen rase og der betyr nok gratis mat og alkohol mye mer.

Ja naar du betaler 30K norske for et produkt paa business, skal man vel kun vaere sjeleglad for at flyet gaar og ikke sutre
 
Tja - i og med at det så mørkt ut for de fleste - er det streik så hjlper det fint lite å ha betalt 30K - du kommer ikke frem om maskinen står på bakken. Når man da kommer avgårde dog med redusert service tror jeg de fleste er mest happy for at flyet faktisk går. Men for all del det er lov å være misfornøyd!
 
Takker for fin rapport. Jeg ville garantert sendt en klage på dette! Reiser man på Economy betaler man for å bli fraktet fra A til B, reiser man på Business betaler man for fleksibilitet, service, ordentlig servering, etc., noe du ikke fikk...
 
Jeg klager da heller ikke, men jeg må da få lov til å beskrive turen .. ? ;)

Jeg har aldri sagt at du klager, det er en flott rapport, men jeg hadde klaget (altså sendt klage) om det hadde vært en ordinær billett jeg hadde reist på.
 
Back
Top