• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hilton tilbake til Oslo

De har åpnet - men den offisielle åpningen er kanskje utsatt.

Det er foreløpig bare 8 anmeldelser da. Etter hvert som flere skriver anmeldelser av dette hotellet får man ett litt mer helhetlig perspektiv, så litt tidlig å felle en dom over dette hotellet ennå synes jeg.

Doubletree selges noen ganger hos Coop hotellkupp. Ikke dårlig kombinasjon med hh gold! (hilsen fra 6. Etasje i stortingsgata)

He he. Take a wild guess. :D

Jeg skal også teste hotellet i mars, og jeg har gull...;) Jeg betaler riktignok ikke mer enn 835,- noe som ikke er en ublu pris, og det var billigere en de aktuelle avtalehotellene våre.

Jeg skal også teste hotellet i mars, og jeg har gull...;) Jeg betaler riktignok ikke mer enn 835,- noe som ikke er en ublu pris, og det var billigere en de aktuelle avtalehotellene våre.

...din bonusslave - slike som deg driver prisa opp for vårs kammerata:D

...din bonusslave - slike som deg driver prisa opp for vårs kammerata:D

Har nok betalt null og niks for statusen, og kommer nok ikke til å opprettholde den (men jeg ser jo at det er fint å ha status - man behandles mye bedre)...:) Men jeg tar gjerne en øl på kvelden søndag 4. mars (er vel på hotellet ca kl. 2045 hvis BA er on-time)...;)

Last edited:
Jøss! Hvordan får man hotellet for så billige priser som dere oppgir i de siste postene?
Var det ikke noe med at Gold Statusen bare kan utnyttes om man booker gjennom hiltons egne sider?

BF:cool2

Jøss! Hvordan får man hotellet for så billige priser som dere oppgir i de siste postene?
Var det ikke noe med at Gold Statusen bare kan utnyttes om man booker gjennom hiltons egne sider?

BF:cool2

Jeg booket hotellet gjennom hilton.com, men mener å huske at jeg fant samme prisen gjennom reisebyrået til jobben (viatravel.no).

Booket også gjennom Hilton.com, etter at jeg fikk nyhetsbrev om 3-dagerssalg på mail. Salg fra mandag til onsdag denne uka :)
For å si det sånn - gir egentlig beng i om jeg har Gold på Hilton - synes det var en bra pris på rommet jeg...;)

Har nok betalt null og niks for statusen, og kommer nok ikke til å opprettholde den (men jeg ser jo at det er fint å ha status - man behandles mye bedre)...:) Men jeg tar gjerne en øl på kvelden søndag 4. mars (er vel på hotellet ca kl. 2045 hvis BA er on-time)...;)

Harru ikke bettallt forr rei engang - snakk om å utnytta vårs folke...

En øl bør vi derimot få til :p

Det kan se ut som om at Hilton igjen er ute av Oslo. Har riktignok ikke fått dette bekreftet, men alt tyder på at DT i Oslo er historie. For det første får man ikke hotellet fram ved søk på Hilton.com og i tillegg er min booking hos DT senere i høst fjernet i oversikten over mine reservasjoner hos Hilton.

Er det noen som kjenner mer til dette?

Kan det være en bug i systemet? Ser at min reservasjon om bare et par uker også er borte akkurat nå, men har ikke hørt noe fra Hilton om dette.

hilton.PNG

Last edited:
Back