Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Blandede kritikker på Tripadvisor iallefall.Noen som har testa hotellet?
Skal teste hotellet neste helg, med lillesmurfen, så skal vi se hva de får til![]()
He he. Take a wild guess.![]()
Jeg skal også teste hotellet i mars, og jeg har gull...Jeg betaler riktignok ikke mer enn 835,- noe som ikke er en ublu pris, og det var billigere en de aktuelle avtalehotellene våre.
...din bonusslave - slike som deg driver prisa opp for vårs kammerata![]()
Hva klarte du å få det til i pris?
Har du også Hilton Gold?
Jøss! Hvordan får man hotellet for så billige priser som dere oppgir i de siste postene?
Var det ikke noe med at Gold Statusen bare kan utnyttes om man booker gjennom hiltons egne sider?
BF:cool2
Har nok betalt null og niks for statusen, og kommer nok ikke til å opprettholde den (men jeg ser jo at det er fint å ha status - man behandles mye bedre)...Men jeg tar gjerne en øl på kvelden søndag 4. mars (er vel på hotellet ca kl. 2045 hvis BA er on-time)...
![]()
I just received an email from Hilton Execute Offices that the hotel will no longer be a Hilton property. I have a stay booked for next week so it seems to happen this week-end.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.