Hilton tilbake til Oslo

De har åpnet - men den offisielle åpningen er kanskje utsatt.

Det er foreløpig bare 8 anmeldelser da. Etter hvert som flere skriver anmeldelser av dette hotellet får man ett litt mer helhetlig perspektiv, så litt tidlig å felle en dom over dette hotellet ennå synes jeg.

Doubletree selges noen ganger hos Coop hotellkupp. Ikke dårlig kombinasjon med hh gold! (hilsen fra 6. Etasje i stortingsgata)

He he. Take a wild guess. :D

Jeg skal også teste hotellet i mars, og jeg har gull...;) Jeg betaler riktignok ikke mer enn 835,- noe som ikke er en ublu pris, og det var billigere en de aktuelle avtalehotellene våre.

Jeg skal også teste hotellet i mars, og jeg har gull...;) Jeg betaler riktignok ikke mer enn 835,- noe som ikke er en ublu pris, og det var billigere en de aktuelle avtalehotellene våre.

...din bonusslave - slike som deg driver prisa opp for vårs kammerata:D

...din bonusslave - slike som deg driver prisa opp for vårs kammerata:D

Har nok betalt null og niks for statusen, og kommer nok ikke til å opprettholde den (men jeg ser jo at det er fint å ha status - man behandles mye bedre)...:) Men jeg tar gjerne en øl på kvelden søndag 4. mars (er vel på hotellet ca kl. 2045 hvis BA er on-time)...;)

Last edited:
Jøss! Hvordan får man hotellet for så billige priser som dere oppgir i de siste postene?
Var det ikke noe med at Gold Statusen bare kan utnyttes om man booker gjennom hiltons egne sider?

BF:cool2

Jøss! Hvordan får man hotellet for så billige priser som dere oppgir i de siste postene?
Var det ikke noe med at Gold Statusen bare kan utnyttes om man booker gjennom hiltons egne sider?

BF:cool2

Jeg booket hotellet gjennom hilton.com, men mener å huske at jeg fant samme prisen gjennom reisebyrået til jobben (viatravel.no).

Booket også gjennom Hilton.com, etter at jeg fikk nyhetsbrev om 3-dagerssalg på mail. Salg fra mandag til onsdag denne uka :)
For å si det sånn - gir egentlig beng i om jeg har Gold på Hilton - synes det var en bra pris på rommet jeg...;)

Har nok betalt null og niks for statusen, og kommer nok ikke til å opprettholde den (men jeg ser jo at det er fint å ha status - man behandles mye bedre)...:) Men jeg tar gjerne en øl på kvelden søndag 4. mars (er vel på hotellet ca kl. 2045 hvis BA er on-time)...;)

Harru ikke bettallt forr rei engang - snakk om å utnytta vårs folke...

En øl bør vi derimot få til :p

Det kan se ut som om at Hilton igjen er ute av Oslo. Har riktignok ikke fått dette bekreftet, men alt tyder på at DT i Oslo er historie. For det første får man ikke hotellet fram ved søk på Hilton.com og i tillegg er min booking hos DT senere i høst fjernet i oversikten over mine reservasjoner hos Hilton.

Er det noen som kjenner mer til dette?

Kan det være en bug i systemet? Ser at min reservasjon om bare et par uker også er borte akkurat nå, men har ikke hørt noe fra Hilton om dette.

hilton.PNG

Last edited:
Back