Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Morn/formiddag fra KSU. Her er det en flytur i morgen til Bergen for noen greier med retur på Fredagen.
Tenkte jeg skulle ovveraske meg selv med å ta toget fra Bergen til Oslo (OSL) på fredagen å reise hjem derifra. Men det er, for meg, jævlig komplisert å kjøpe den togbilletten jeg vil ha. Jeg vil 1. Ta natttoget og ha egen sovekupe, eller 2. reise med sånn PlussNatt. Men det klarer jeg ikke å få til, så det blir vel dash i retur denne gangen også.
Og når man snakker Dash, så blir det vel mindre av det etter 15. oktober 2025.
Om du prøver å bestille Bergen - OSL i ett strekk, så prøv heller Bergen - Oslo S, velg fult fleksible billetter og velg 2 sengs kupé.
Oslo S - OSL fikser du problemfritt rett før den avgangen du ønsker å ta
Men hvordan vet jeg at det er de nye plus setene eller ikke?
Se setekartet (vedlagt), der er det to i bredden. Men på bildene ser det ut som bare ett?![]()
Men hvordan vet jeg at det er de nye plus setene eller ikke?
Se setekartet (vedlagt), der er det to i bredden. Men på bildene ser det ut som bare ett?![]()
God morgen fra Glyfada. Ble en meget aktiv dag i går med fire møter med herlige greske redere. Mye latter men også litt butikk selvfølgelig samt en utrolig lunsj nord i Athen. Kvelden ble 19.600 skritt langs sjøen og en nydelig middag i solnedgang så man sloknet bra når man endelig kom "hjem". Bare 10 dager igjen nå..
Dagen i dag blir 100% copy/paste.
View attachment 56148
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.