Morn/formiddag fra KSU. Her er det en flytur i morgen til Bergen for noen greier med retur på Fredagen.
Tenkte jeg skulle ovveraske meg selv med å ta toget fra Bergen til Oslo (OSL) på fredagen å reise hjem derifra. Men det er, for meg, jævlig komplisert å kjøpe den togbilletten jeg vil ha. Jeg vil 1. Ta natttoget og ha egen sovekupe, eller 2. reise med sånn PlussNatt. Men det klarer jeg ikke å få til, så det blir vel dash i retur denne gangen også.
Og når man snakker Dash, så blir det vel mindre av det etter 15. oktober 2025.
Om du prøver å bestille Bergen - OSL i ett strekk, så prøv heller Bergen - Oslo S, velg fult fleksible billetter og velg 2 sengs kupé.
Oslo S - OSL fikser du problemfritt rett før den avgangen du ønsker å ta
Men hvordan vet jeg at det er de nye plus setene eller ikke?
Se setekartet (vedlagt), der er det to i bredden. Men på bildene ser det ut som bare ett?![]()
Men hvordan vet jeg at det er de nye plus setene eller ikke?
Se setekartet (vedlagt), der er det to i bredden. Men på bildene ser det ut som bare ett?![]()
God morgen fra Glyfada. Ble en meget aktiv dag i går med fire møter med herlige greske redere. Mye latter men også litt butikk selvfølgelig samt en utrolig lunsj nord i Athen. Kvelden ble 19.600 skritt langs sjøen og en nydelig middag i solnedgang så man sloknet bra når man endelig kom "hjem". Bare 10 dager igjen nå..
Dagen i dag blir 100% copy/paste.
View attachment 56148