Herlig onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Noen dager er morsommere enn andre….i dag skal jeg bare fly frem og tilbake til Røros, spise kake og markere at DAT er i gang som operatør på flyruten Røros-Oslo-Røros. Ha en morsom dag du også.

God morgen fra kysten.

Vi ligger i logistikk stopp på solkysten og gjør logistikk ting. Siste nattevakten er nå gjort. Det betyr halveis i turen og tidligere opp i ettermiddag for å fullføre snuingen til Dagskift.

Impuls shopping på nettet må det sluttes med. Hva i granskauen skal jeg med et brannskap fra Franz Jager til 4000.- som veier 31kg ???
Av og til så lurer jeg litt på meg selv. God natt.

God mandag fra toget mot Trondheim. Møte litt ansatte her oppe i dag. Det pleier være hyggelig.endel krøll med fly igår, men det meste tilgitt siden de hadde Mikkeller. Men å sette gotogate 45 min før avgang uten crew er tull.

Kom plutselig på en ide om at USAs østkyst kunne være en god ide i juli. Som jeg skrev i Boston-tråden mottas tips om hyggelige steder/byer/leiligheter med takk.

God morgen fra Bergen.. Snart ned og jogge av seg litt av maten fra i gårsdagen som var minneverdig og deretter møte en kollega til langfrokost.

En del møter først og så en stor bryggefest i kveld. Hjemmelengselen ulmer forsiktig, men sent i morgen er det Knausen med de fire andre som holder til der.

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Minstemann løper rundt i holding og venter på barnehagen skal åpne. Løping for tog hjem fra kontoret i dag, så da kan togene fint stå. Med eldstemann til Jordal i kveld på hockeykamp. Enga er vel ikke favoritter slik sesongen har utviklet seg, men finale er finale, så fullt hus og bra trykk. Ha en fin dag.

Mornings fra Haugesund, tidligere oppe enn planlagt, men det er bare en bonus i dag i fine vårværet.
Videre til varmere strøk på fredag, og for en sjelden gangs skyld vet jeg ikke hva og hvem vi skal fly med i.o.m. at ikke stått for bookingen selv, men kan vel vanskelig se for meg noe annet enn en B738 eller A320, selv om B753 muligens flyr samme ruten og. :)

God morgen fra Kongsberg. Det blir en litt såhektisk dag her i dag med først samtale med ernæringsfysiolog på Riksen, så møte på jobb og til slutt en befaring fra et firma angående varmepumpene vi har i huset som er moden for utskifting. Ellers blir det festaften på fjernsynet i kveld med først Brann-Hamkam og så City mot Real Madrid.

God morgen fra Stavanger. Her titter solen inn vinduene men det er kaldt ute. Så en koser seg med kaffe, forum og nyheter på tv’n.
Pga hals onde og forkjølelse holder jeg meg helt i ro i dag.
Ha en bra onsdag:)

God morgen fra kontoret. Ønsdag allerede. Her er agendaen full og i kveld blir det middag med noen gamle studievenner. Er vert så må forsøke å vispe sammen noe spiselig. Drikken er i hus. Ha en fin dag.

God formiddag fra Jåttå,

En god dag på jobben i prosjektet ,sol ute og bare blide fjes å se her blant kolleger.
Bare fine været her over i sørvest , men det er fortsatt kjølig. Satser på at finværet holder seg for morgendagens jobbtur østover fjellet.
I ettermiddag jobbing på Flymuseet.
Ha en fin vårdag.

God morgen fra Lillestrøm. Her er purra ferdig redigert, det er kontorert og nå skal jeg slappe av litt med Storsmurfen.

Senere i dag blir det nemlig tur med 747-400 til PVG. Jeg og Elefanten har plassert oss så nærme en klassisk 62K som mulig. Selv om det så klart ikke blir det samme, skal vi makse hva som muligens blir den siste 747-400 turen. Elefanten har en liste lang som et vondt år med alt han skal gjøre ombord og før boarding

Gru-gleder meg til helgen. Veldig spent på en storlansering i Kina for bolaget. Samtidig er det Kina og et himla styrete opplegg der jeg blir hentet rett fra flyplassen til jobb. Og så er det Asia-syken da...

Det var jo Storsmurfen jeg hele tiden plutselig ville hjem til når jeg reiste der før. Så kastet jeg plutselig masse penger i været og hastet hjem fordi hun skrev at hun kunne komme over med ferske reker og vin eller noe.

Anyway... Andy out. Ha en best onsdag.

G’moorgen! Her blir det tilbake i vpn-tunellen etter at valpen er luftet. Grevlingene i taket bør passe seg, det går unna med fiber. :)

Testet middagen på ‘klubbhuset’ i går. Vi har egen golfklubb i nabolaget, og både mat og priser er av det hyggelige slaget. Ikke det at jeg blir å finne på golfbanen så mye, men når fellesutgiftene inkluderer subsidierte priser på maten, blir det nok en tur innom av og til.

Lett regn og behagelig temperatur.. Sommeren er her.

God morgen fra Lillestrøm. Her er purra ferdig redigert, det er kontorert og nå skal jeg slappe av litt med Storsmurfen.

Senere i dag blir det nemlig tur med 747-400 til PVG. Jeg og Elefanten har plassert oss så nærme en klassisk 62K som mulig. Selv om det så klart ikke blir det samme, skal vi makse hva som muligens blir den siste 747-400 turen. Elefanten har en liste lang som et vondt år med alt han skal gjøre ombord og før boarding

Gru-gleder meg til helgen. Veldig spent på en storlansering i Kina for bolaget. Samtidig er det Kina og et himla styrete opplegg der jeg blir hentet rett fra flyplassen til jobb. Og så er det Asia-syken da...

Det var jo Storsmurfen jeg hele tiden plutselig ville hjem til når jeg reiste der før. Så kastet jeg plutselig masse penger i været og hastet hjem fordi hun skrev at hun kunne komme over med ferske reker og vin eller noe.

Anyway... Andy out. Ha en best onsdag.
Hvilket selskap er det som fortsatt flyr 744 til PVG? Air China?

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Back