Hvilket selskap er det som fortsatt flyr 744 til PVG? Air China?God morgen fra Lillestrøm. Her er purra ferdig redigert, det er kontorert og nå skal jeg slappe av litt med Storsmurfen.
Senere i dag blir det nemlig tur med 747-400 til PVG. Jeg og Elefanten har plassert oss så nærme en klassisk 62K som mulig. Selv om det så klart ikke blir det samme, skal vi makse hva som muligens blir den siste 747-400 turen. Elefanten har en liste lang som et vondt år med alt han skal gjøre ombord og før boarding
Gru-gleder meg til helgen. Veldig spent på en storlansering i Kina for bolaget. Samtidig er det Kina og et himla styrete opplegg der jeg blir hentet rett fra flyplassen til jobb. Og så er det Asia-syken da...
Det var jo Storsmurfen jeg hele tiden plutselig ville hjem til når jeg reiste der før. Så kastet jeg plutselig masse penger i været og hastet hjem fordi hun skrev at hun kunne komme over med ferske reker og vin eller noe.
Anyway... Andy out. Ha en best onsdag.
Hvilket selskap er det som fortsatt flyr 744 til PVG? Air China?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.