• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Her er SAS' nye storsatsing

Originally posted by imm
Så på sett og vis kunne jeg vært en god kunde av SAS (god til å være privatkunde), men jeg bor et sted hvor andre har satset med produkter som passer mine behov, og som har lykkes med sin satsing.

imm, Widerøe flyr jo til CPH - der det åpner seg en masse SAS-ruter til spennende destinasjoner. Men Barbados og Afrika er vel kanskje heller dårlig tilbud fra CPH riktignok. :)
 
Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?
 
Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?

Er det lørdag avgangen som blir innført og i såfall som sommerrute?
 
Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?

Det eneste som er nytt er lørdagsavgangen til Madrid. De tre andre destinasjonene har ligget i bookingsystemene lenge og ble lansert for flere måneder siden. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor boarding.no skriver om det.
 
http://boarding.no/art.asp?id=30894

SAS virker ihvertfall rimelig fornøyd med etterspørsel på rutene så langt, men det mest overaskende er at Gdansk og Bristol vil bli oppgradert fra 2 til 3-klasses flygninger da business class vil bli tilbudt her pga stor nok etterspørsel
 
Jeg har sett noen sånne SAS-boards rundtom på flyplasser i det siste som ligner veldig på HSBC sin årelange kampanje hvor de tar samme setting og bruker noen få ord for å beskrive hvordan de tolkes motsatt i forskjellige kulturer. Lite oppsinnsomt og på grensen til plagiering.

-A
 
Back
Top