Originally posted by imm
Så på sett og vis kunne jeg vært en god kunde av SAS (god til å være privatkunde), men jeg bor et sted hvor andre har satset med produkter som passer mine behov, og som har lykkes med sin satsing.
imm, Widerøe flyr jo til CPH - der det åpner seg en masse SAS-ruter til spennende destinasjoner. Men Barbados og Afrika er vel kanskje heller dårlig tilbud fra CPH riktignok.
Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?
Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?
Det eneste som er nytt er lørdagsavgangen til Madrid. De tre andre destinasjonene har ligget i bookingsystemene lenge og ble lansert for flere måneder siden. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor boarding.no skriver om det.
SAS virker ihvertfall rimelig fornøyd med etterspørsel på rutene så langt, men det mest overaskende er at Gdansk og Bristol vil bli oppgradert fra 2 til 3-klasses flygninger da business class vil bli tilbudt her pga stor nok etterspørsel
Jeg har sett noen sånne SAS-boards rundtom på flyplasser i det siste som ligner veldig på HSBC sin årelange kampanje hvor de tar samme setting og bruker noen få ord for å beskrive hvordan de tolkes motsatt i forskjellige kulturer. Lite oppsinnsomt og på grensen til plagiering.