Her er SAS' nye storsatsing

Originally posted by imm
Så på sett og vis kunne jeg vært en god kunde av SAS (god til å være privatkunde), men jeg bor et sted hvor andre har satset med produkter som passer mine behov, og som har lykkes med sin satsing.

imm, Widerøe flyr jo til CPH - der det åpner seg en masse SAS-ruter til spennende destinasjoner. Men Barbados og Afrika er vel kanskje heller dårlig tilbud fra CPH riktignok. :)

Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?

Ser at boarding melder om de tre rutene, Bilbao, Valenica og Sevilla. Men de nevner i samme artikkel at Oslo - Madrid skal økes til daglig. Det er vel nytt, eller er det jeg som ikke henger med i svingene her..?

Er det lørdag avgangen som blir innført og i såfall som sommerrute?

Det eneste som er nytt er lørdagsavgangen til Madrid. De tre andre destinasjonene har ligget i bookingsystemene lenge og ble lansert for flere måneder siden. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor boarding.no skriver om det.

http://boarding.no/art.asp?id=30894

SAS virker ihvertfall rimelig fornøyd med etterspørsel på rutene så langt, men det mest overaskende er at Gdansk og Bristol vil bli oppgradert fra 2 til 3-klasses flygninger da business class vil bli tilbudt her pga stor nok etterspørsel

Jeg har sett noen sånne SAS-boards rundtom på flyplasser i det siste som ligner veldig på HSBC sin årelange kampanje hvor de tar samme setting og bruker noen få ord for å beskrive hvordan de tolkes motsatt i forskjellige kulturer. Lite oppsinnsomt og på grensen til plagiering.

-A

Back