Hent kaffekoppen - glem Obama for en stund...

Mye flott, trass i det grå været. Kombinert med spreke kommentarer var dette en topp bildepost! Takk for den :)

Ps: "Får vi snart se en like stor, i Norwegian-farger...". Har NAX bestilling på 737-900?

Jeg synes dette var kjempebra jeg, tross varierende vær. Variert utvalg, skarpe bilder med morsomme kommentarer til :)

Flotte bilder! Gode og skarpe i gråværet! Du kom tydeligvis godt til utkikkspunktene både ved Flyvegrillen og ved kystveien, det var bra!

Masse flotte bilder! Takk for det!
Stod du ved Flyvergrillen for å ta alle disse?
Du må jo ha vært der i flerfoldige timer??

BF:cool2

Masse flotte bilder! Takk for det!
Stod du ved Flyvergrillen for å ta alle disse?
Du må jo ha vært der i flerfoldige timer??

BF:cool2

Stor takk til ALLE for hyggelig tilbakemelding...

Ja, jeg var ved Flyvergrillen i flerfoldige timer, skam-frøs! Da jeg først klarte å slepe meg opp alle trappene med både krykker og foto-bag, så kunne jeg sitte så vidt på tuppen av en benk som var så skitten av sørpe at jeg kun ønsket å bruke 5 cm av den... Og der satt jeg 6-7 timer både fredagen og lørdagen... Hadde så mye klær på meg at jeg knapt klarte å bevege overkroppen, men selv om det var ufyselig kaldt i 2 grader og frisk bris - så var det en spesiell opplevelse å sitte der...

Var også på Kystveien ved P17, men da jeg er avhengig av å sitte i bil, eller rullestol - så ble dette litt vanskelig, og spesielt siden jeg stadig ble jaget vekk av hysteriske personer som hadde fått beskjed av politiet å jage vekk alle "mistenkelige" grunnet hysteriet som foregår i Køben disse dager... Derfor var det fredeligere på Flyvergrillen...

hei å hå

H.

Back