Ja, jeg var ved Flyvergrillen i flerfoldige timer, skam-frøs! Da jeg først klarte å slepe meg opp alle trappene med både krykker og foto-bag, så kunne jeg sitte så vidt på tuppen av en benk som var så skitten av sørpe at jeg kun ønsket å bruke 5 cm av den... Og der satt jeg 6-7 timer både fredagen og lørdagen... Hadde så mye klær på meg at jeg knapt klarte å bevege overkroppen, men selv om det var ufyselig kaldt i 2 grader og frisk bris - så var det en spesiell opplevelse å sitte der...
Var også på Kystveien ved P17, men da jeg er avhengig av å sitte i bil, eller rullestol - så ble dette litt vanskelig, og spesielt siden jeg stadig ble jaget vekk av hysteriske personer som hadde fått beskjed av politiet å jage vekk alle "mistenkelige" grunnet hysteriet som foregår i Køben disse dager... Derfor var det fredeligere på Flyvergrillen...
Da er der visst kommet en TR fra denne utflukt til CPH, den er like lang som bildereportasjen, så enten får man hente en kaffekopp til - eller la være å lese denne TR...