• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hent kaffekoppen - glem Obama for en stund...

Mye flott, trass i det grå været. Kombinert med spreke kommentarer var dette en topp bildepost! Takk for den :)

Ps: "Får vi snart se en like stor, i Norwegian-farger...". Har NAX bestilling på 737-900?

Jeg synes dette var kjempebra jeg, tross varierende vær. Variert utvalg, skarpe bilder med morsomme kommentarer til :)

Flotte bilder! Gode og skarpe i gråværet! Du kom tydeligvis godt til utkikkspunktene både ved Flyvegrillen og ved kystveien, det var bra!

Masse flotte bilder! Takk for det!
Stod du ved Flyvergrillen for å ta alle disse?
Du må jo ha vært der i flerfoldige timer??

BF:cool2

Masse flotte bilder! Takk for det!
Stod du ved Flyvergrillen for å ta alle disse?
Du må jo ha vært der i flerfoldige timer??

BF:cool2

Stor takk til ALLE for hyggelig tilbakemelding...

Ja, jeg var ved Flyvergrillen i flerfoldige timer, skam-frøs! Da jeg først klarte å slepe meg opp alle trappene med både krykker og foto-bag, så kunne jeg sitte så vidt på tuppen av en benk som var så skitten av sørpe at jeg kun ønsket å bruke 5 cm av den... Og der satt jeg 6-7 timer både fredagen og lørdagen... Hadde så mye klær på meg at jeg knapt klarte å bevege overkroppen, men selv om det var ufyselig kaldt i 2 grader og frisk bris - så var det en spesiell opplevelse å sitte der...

Var også på Kystveien ved P17, men da jeg er avhengig av å sitte i bil, eller rullestol - så ble dette litt vanskelig, og spesielt siden jeg stadig ble jaget vekk av hysteriske personer som hadde fått beskjed av politiet å jage vekk alle "mistenkelige" grunnet hysteriet som foregår i Køben disse dager... Derfor var det fredeligere på Flyvergrillen...

hei å hå

H.

Back