Morsomt å se gamle HS-liveryen på noen av fuglene her, fatter var kaptein i HS både før og etter CHC kom inn i bildet.
Legger ved et par bilder jeg knipset da jeg var i Hæren i 06/07.
Bildene er tatt på Mauken, i forbindelse med mestringsøvelsen til eldstekontingenten i radiotroppen, Sambandsbataljonen.
Sånn sett helt kurant at jeg fikk stilling i forsvaret, jeg dro jo rundt og tok bilder av alt mulig![]()
Aaaah det er så kjekt å se at tråden lever i beste velgående :up:
Ikke mange bidrag fra denne kanten akkurat nå, men vi kommer sterkt tilbake om ikke så altfor lenge
Jeg har et spm : Er det noen som har et høyoppløslig bilde av LN-OLE (jeg vet jo det er noen som har, har jo sett bilder i denne tråden) å sende meg, helst slik at en ser både reg og /eller navnet "Ole" som står i fronten.
Bildet skal ikke brukes til noe fanteri. Min sønn på 8 heter Ole og han synes det var veldig stas med et helikopter med samme navnetTenkte han skulle få et bilde av maskine og henge på rommet sitt.
Yngve
Hei!
Stilige bilder fra hjemlige trakter (Blåtind/Mauken).
Synes det er eksta fint å se helikoptre i skog og fjell, enn på en flyplass/heliport.
Men det blei ihvertfall fine bilder. Er spent på om du har flere på lager ???Takk for feedback
Bildene er fra 2006, da jeg fortsatt var rimelig fotofersk og hadde "kun" D50.
Jeg er fra Østfold, men må innrømme jeg savner Heggelia og Blåtind.
Får vel slenge ut noen flere.
..............
Legger ut noen bilder jeg tok for noen dager siden da 3 Super Pumaer overnattet her på MOL på veg nordover til Cold Response.
Flott bildeserieTakk.
"Ole" har ikke vært så mye i Tromsø i løpet av årene i LT etter det jeg kan erindre. Men i 2009 dukket han opp og har i perioder stått parkert utenfor hangar. Ikke ofte å se han i luften.
Noen som vet litt mer om han ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.