LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 31 Jul 2020 #21 Lørdag 15/8 kl 12:00 blir det en liten minnesamling på spotterplattformen på Gardermoen som var hans byggverk.
Lørdag 15/8 kl 12:00 blir det en liten minnesamling på spotterplattformen på Gardermoen som var hans byggverk.
SK384 ScanFlyer Dusty Medlem 2 Aug 2020 #22 Jeg har ikke fått med meg at LN-KGL var gått bort. Det var utrolig trist å lese det nå. Jeg kjente han ikke personlig, men jeg har mailet litt med han noen ganger for lenge siden vedrørende fotoutstyr og alltid fått hyggelige svar. Flott initiativ med minnesamlingen KOG.
Jeg har ikke fått med meg at LN-KGL var gått bort. Det var utrolig trist å lese det nå. Jeg kjente han ikke personlig, men jeg har mailet litt med han noen ganger for lenge siden vedrørende fotoutstyr og alltid fått hyggelige svar. Flott initiativ med minnesamlingen KOG.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 3 Aug 2020 #23 Skulle gjerne vært der men vi er borte den helgen. Flott tiltak LN-KOG.
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 4 Aug 2020 #24 Triste nyheter. Jeg møtte ham kun på fly og vin/mat et par ganger. Hyggelig fyr og gøy å lese mye av det han skrev her på flyprat. Hvil i fred. Sent from my iPhone using Tapatalk
Triste nyheter. Jeg møtte ham kun på fly og vin/mat et par ganger. Hyggelig fyr og gøy å lese mye av det han skrev her på flyprat. Hvil i fred. Sent from my iPhone using Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 11 Aug 2020 #25 På grunn av uforutsette komplikasjoner og hindringer, må vi dessverre utsette dette.
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 6 Jan 2021 #26 Jeg har ikke logget på her på veldig lenge, fikk vite om dette først i dag. Utrolig trist, altfor ung. Hvil i fred, Kurt.
Jeg har ikke logget på her på veldig lenge, fikk vite om dette først i dag. Utrolig trist, altfor ung. Hvil i fred, Kurt.