Haster! Anbefaling til hotell i Bkk om vi blir askefaste

HS-TGA

ScanFlyer Blue
Om TG954 ikke går i natt, trenger jeg en anbefaling til et ok rimelig hotell for oss, en familie på 5. 2 voksne og 3 barn.

På forhånd takk.

Hei!

Kjenner noen bra hoteller i Sukumvit Soi 8:

- Stable Lodge Hotel (ca 1500 bath for dobbeltrom)
- Solil Hotel (ca 2000 bath for dobbeltrom)
- Adelphi Suites (ca 3500 bath for dobbeltrom)

Så her har du noe for enhver lommebok!!

BF:cool2

1. Pass på å få frokost inkludert i priser.
2. Park plaza er veldig populært på tripadvisor.
3. Radisson har et helt nytt hotell i byen som ikke er så ille priset.
4. Se hva du finner på lastminute travel . Com, kan ofte finne gode priser der. Er du heldig finner du lebua hotell til 100 dollar. Rom er 64 kvadratmeter.
5. Var en tripreport med ay fra påsken med et fint rimelig hotell, se etter denne.

Med en hel haug med pax strandet i BKK, er det vel neppe så mange gode priser å finne på de mest populære hotellene ser jeg for meg?

Det er nok selgers marked der borte også for tiden!?!

Expedia no har lebua for 757 nok inkludert frokost for to.

Søkte etter to voksne og to barn.
En god del tilbud på mange hoteller.

Last edited:
Jeg ville nok tatt kontakt med hotellene direkte for å sjekke rom og priser siden dere er 2 voksne og 3 barn. Når man sjekker diverse online bookingmotorer så kan det hende at "går glipp av" rom som det er mulig å putte inn ekstrasenger på, slik at prisen kan bli høyere enn nødvendig.

Sukhumvit-kvarteret kan absolut anbefales.
JW Marriott i Sukhumvit soi 2 er et af mine favorithoteller i hele verden.
I soi 11 eller 13 ligger Le Fenix (Accor), men er maaske ikke videre boernevenligt. Ligger lige over for Q Bar.
Ellers kan jeg ogsaa varmt anbefale de Le Meridien Plaza Athenee, der ligger ret taet paa dette kvarter.
Courtyard Marriott er ogsaa super.

Anbefaler New Siam Riverside, ved elven like ved Khao San Road.
Bra, rimelig, restaurant og basseng ved elvebredden.

Jeg vil IKKE anbefale Kao San Road-distriktet for tiden, det er i omegnen af dette distrikt, at der er voldsomme optøjer ifm "red vs yellow shirt".

Takker for svar. Er totalt ukjent i bkk. Ønsker en forholdsvis kort biltur pga barna og den sene kvelden.
Orkidee sier thai ordner hotell, men har mine tvil.

Takker for svar. Er totalt ukjent i bkk. Ønsker en forholdsvis kort biltur pga barna og den sene kvelden.
Orkidee sier thai ordner hotell, men har mine tvil.

Sist jeg var utsatt for avlyst avgang med TG pga force majeur ordnet ikke TG en dritt annet enn å booke oss inn på neste flyavgang dagen etter. Fikk beskjed om at TG ikke betalte for noe om årsaken var utenfor deres kontroll. Så ikke ha for store forhåpninger der, nei!

Sukumvit er en halvtimes tid i taxi. Jeg vil tippe på at hotellene i nærheten av flyplassen er stapp fulle! Er du redd for uroen i Bangkok, er det bare 1,5 timers biltur til Pattaya. Der er det fredelig og massevis av hoteller å velge i!

Following flights between Oslo and Bangkok are cancelled:
TG954 BANGKOK-OSLO 21APRIL / TG955 OSL-BANGKOK 21APRIL

http://www.thaiairways.no/

Noen som vet hvorfor Thai ikke har startet opp igjen flyvningene til/fra OSL (og ARN?)

Last edited:
Trenger da tips til hoteller NÆR flyplassen, da jeg satser på at jeg bruker dagene på jakt etter ledige seter til Europa mens fruen og barna venter i spenning på hotellet.

Hvis dere ikke er ankommet BKK ennå;
står vanligvis masse folk og pusher hoteller i ankomshallen, skulle være mulig å få noe billig 5-10 minutter fra flyplassen.

Last edited:
Back