Blackhawk
ScanFlyer Gold
Re: Harryhandelfly SVG-Ullared
He he, man vet nesten ikke - om man skal le eller gråte, jeg velger en
kombinasjon. Jeg fatter ikke fascinasjonen med dette, for meg - har det vært
mer enn nok "skremselspropaganda" mh.t. x antall ørten sesonger fra
Ullared, samt denne "spin-off" reiseserien med to fra kjøpesenteret; har noen
som er SVÆRT interessert, i at jeg skal kjøre dem til Ullared (jeg bor jo allerede
i Sverige), i mitt hode blir det: over mitt døde lik, og knapt nok da! Frykter at jeg
snart kommer til å få mareritt om dette, grøss og gru! Men for all del, de som synes
dette er topp; må jo dette være et fint tilbud - velbekomme!
PS: Dersom Bongos Tryllereiser AS (eller NUF?) skulle arrangere tur til et kjøpesenter,
håper jeg virkelig det blir noe 'a la, det gedigne kjøpesenteret i Dubai eller noe
lignende, og ikke en fullstappet ad-hoc maskin - hvor folk sitter med kvitteringer som
er flere meter lange... X-)
He he, man vet nesten ikke - om man skal le eller gråte, jeg velger en
kombinasjon. Jeg fatter ikke fascinasjonen med dette, for meg - har det vært
mer enn nok "skremselspropaganda" mh.t. x antall ørten sesonger fra
Ullared, samt denne "spin-off" reiseserien med to fra kjøpesenteret; har noen
som er SVÆRT interessert, i at jeg skal kjøre dem til Ullared (jeg bor jo allerede
i Sverige), i mitt hode blir det: over mitt døde lik, og knapt nok da! Frykter at jeg
snart kommer til å få mareritt om dette, grøss og gru! Men for all del, de som synes
dette er topp; må jo dette være et fint tilbud - velbekomme!
PS: Dersom Bongos Tryllereiser AS (eller NUF?) skulle arrangere tur til et kjøpesenter,
håper jeg virkelig det blir noe 'a la, det gedigne kjøpesenteret i Dubai eller noe
lignende, og ikke en fullstappet ad-hoc maskin - hvor folk sitter med kvitteringer som
er flere meter lange... X-)