• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har turboprops og CRJ Cat-3?

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ser det er mye trøbbel med landinger på CPH i dag, men det virker som det kun er CRJ og Dash8 som ikke kommer ned. Er det tåke som er problemet? Og i så fall, har ikke disse flyene samme utstyr som busser og griser for landing i tåke?
 
Re: (Vær)trøbbel på Kastrup.

Cat 2 vs Cat 3 antagelig, Dashene til WF har vel ikke Cat3 (hvertfall ikke de små)

Edit: Ja, det er tåke og dårlig sikt der nede
140750Z 16009KT 0150 R22L/0300N R04L/0300N R12/0400N FG VV002 02/02 Q1025
 
Re: (Vær)trøbbel på Kastrup.

Cat 2 vs Cat 3 antagelig, Dashene til WF har vel ikke Cat3 (hvertfall ikke de små)

Høres logisk ut. Er nok akkurat i grenseland der nede i morgentimene, da. Ser ut til at det går bedre nå.
 
Re: (Vær)trøbbel på Kastrup.

Aha, med HUD ja. Tenkte ikke på slik moderne utstyr :)
 
CRJ 200,900 eller Q400 har vel Cat 3...havde 3 CRJ 900 diversions fredag til AAR
Hilsen Ole
 
Back
Top