Har Norwegian sluttet med logojets?

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
Lurer på om DY har sluttet å tilby reklameplass på flyene sine? Noen som vet hva Silver og Acta måtte ut med for reklameplassen?

Dette kan umulig ha vært den helt store suksessen?

Det var jo snakk om at Norwegian også skulle få et Terra-fly, som et slags supplement til Acta-flyet.

De har vel ikke nødvendigvis sluttet. Det må jo være noen kunder som ønsker og har evne/vilje til å betale for en slik moro.
Kommer kundene med monetas så kommer logoene rask på igjen.

Jeg trodde faktisk de hadde tatt stilling til å ikke videreføre det, altså "sluttet", OJB?

Jeg mener også å ha hørt estimater ang pris - og jeg var overrasket over hvor billig det egentlig var.

DY sine maskiner er jo mest oppe i lufta da, ikke akkurat samme eksponering som på en buss, selv om en logojet vekker litt mere oppmerksomhet blandt dem som ser den.

JoeW, kan du komme med noen tall på pris? Gjerne PM om du ikke vil legge de ut offentlig.

Jeg trodde faktisk de hadde tatt stilling til å ikke videreføre det, altså "sluttet", OJB?

Jeg mener også å ha hørt estimater ang pris - og jeg var overrasket over hvor billig det egentlig var.

Money talks!

"Billig" ,kommer jo an på hvordan man ser det og nytten av denne form for reklame.

Back