Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 8 Nov 2008 #44 Gratulerer så mye med dagen Stein, gode flykaptein og fbu4ever! Og gratulerer med 19 til Jørgen S, ung og lovende fotograf!!
Gratulerer så mye med dagen Stein, gode flykaptein og fbu4ever! Og gratulerer med 19 til Jørgen S, ung og lovende fotograf!!
JetBlue ScanFlyer Gold 8 Nov 2008 #45 Og enda en gratulasjon fra meg. Besøkte Stein idag, og glemte hele greia, flaut siden han husket min for en uke siden.
Og enda en gratulasjon fra meg. Besøkte Stein idag, og glemte hele greia, flaut siden han husket min for en uke siden.
FlyHi ScanFlyer Crusty 8 Nov 2008 #48 hej Stein, ..også et stort tillykke skal lyde til dig fra Danmark. Håber du nyder vinene - lyder som rigtig gode valg ;-) Flemming
hej Stein, ..også et stort tillykke skal lyde til dig fra Danmark. Håber du nyder vinene - lyder som rigtig gode valg ;-) Flemming
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 9 Nov 2008 #51 DonRuud said: Ikke verst med 3 sider med gratulasjoner på dagen... Click to expand... Jeg er helt overveldet. Tusen takk alle sammen!:hi2
DonRuud said: Ikke verst med 3 sider med gratulasjoner på dagen... Click to expand... Jeg er helt overveldet. Tusen takk alle sammen!:hi2