I den grad denne tråden fortsatt handler om hvordan NAS kan overleve er det kanskje lov å fundere på hvorfor NAS fortsatt står på bakken på LPA mens andre flyr i solskinnet med god sikt.
Er det ikke endel charter her? Og da er det strengt tatt ikke flyselskapet sitt ansvar, men reiseselskapet?
Er det ikke endel charter her? Og da er det strengt tatt ikke flyselskapet sitt ansvar, men reiseselskapet?
Har flyselskapet kontaktdetaljene til passasjerene når de har kjøpt pakkereiser gjennom et reiseselskap? Reiseselskapet må vel da stå for informasjonen til de berørte passasjerene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er det den Wamos 747en som nylig var i Asia og evakuerte EU borgere? Vi får håpe den er godt sterilisert i så fall.
Er det den Wamos 747en som nylig var i Asia og evakuerte EU borgere? Vi får håpe den er godt sterilisert i så fall.
Norwegian har satt opp to ekstraflyginger fra LPA til OSL i ettermiddag:
DY8403 16:00 747-400
DY8401 17:00 787-9
Jeg har fått tilsvarende beskjeder flere ganger med forskjelige flyselskaper, men jeg har ikke en eneste gang opplevd at det ble spesifisert at ombooking måttes gjøres "sentralt"(hva nå det måtte bety).Samme når et fly blir kansellert... Personalet er så tydlig som det bare går ann når de informerer på høyttaleren. ¨Alle blir booket om og får SMS/Mail med ny reiserute, dette kan ta noe tid da alle skal bli booket om. Vi å flyplassen kan ikke gjøre noe da all ombooking gjøres sentralt¨ - to sek etter oppropet er ferdig ... kommer det en flokk løpende mot skranken, kan du booke om meg? Hva skal vi gjøre? Ja men, jeg må rekke ..
Ikke samme maskin som er på OSL nå. EC-KXN evakuerte fra Wuhan, mens EC-MQK er på OSL nå
At noen passasjerer er dumme og storforlangende er ingen unnskyldning for at SAS ikke sørge for at noen er der for passasjerene ved irregulariteter. Eller for at de ikke klarer sende meldinger til passasjerene.
Og "Hah, det er jo outsourcet" er absolutt ingen unnskyldning.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.