Mr.kjos gikk i dag ut i Harstad Tidende, hvor han sa at selskapet ikke hadde nok fly til å åpne nye ruter. Om dette var kun ment fra Evenes, eller Norge generelt vet jeg ikke! Noen som vet?
Lukter vi samarbeid mellom DY og Germanwins? Germanwings vil fly til Hamburg de dager Norwegian ikke skal og har helt andre avgangstider enn DY til Berlin.
Originally posted by captaink
Det er en offentlig hemmelighet at DY skal innfase ytterligere 5 ( totalt 18) fly for å kunne ta unna for nye ruter samt ha stby kapasitet for tyngre vedlikehold og snag.
Jeg tror det neste flyet også kommer fra Air New Zealand, etter der tror jeg vi får se ex. Easyjet maskiner i DY flåten.
Originally posted by jb1
Lukter vi samarbeid mellom DY og Germanwins? Germanwings vil fly til Hamburg de dager Norwegian ikke skal og har helt andre avgangstider enn DY til Berlin.
Tror vel ikke at et selskap eiet av LH begynner samarbeid med DY...
Dette må jo også ta en del av trafikken fra Color Line. Økningen som Color Line sin nye båt Fantasy har medbragt er i hovedsak tyske turister. Kanskje disse også vil vurdere fly + leiebil i fremtiden?
Originally posted by captaink
Det er en offentlig hemmelighet at DY skal innfase ytterligere 5 ( totalt 18) fly for å kunne ta unna for nye ruter samt ha stby kapasitet for tyngre vedlikehold og snag.
Jeg tror det neste flyet også kommer fra Air New Zealand, etter der tror jeg vi får se ex. Easyjet maskiner i DY flåten.
Originally posted by captaink
Det er en offentlig hemmelighet at DY skal innfase ytterligere 5 ( totalt 18) fly for å kunne ta unna for nye ruter samt ha stby kapasitet for tyngre vedlikehold og snag.
Jeg tror det neste flyet også kommer fra Air New Zealand, etter der tror jeg vi får se ex. Easyjet maskiner i DY flåten.