Hamburg...

Mr.kjos gikk i dag ut i Harstad Tidende, hvor han sa at selskapet ikke hadde nok fly til å åpne nye ruter. Om dette var kun ment fra Evenes, eller Norge generelt vet jeg ikke! Noen som vet?

Noen fly skal på check i vinter, så det stemmer sikkert. Derfor kommer det noen erstatningsfly i løp av året.

Lukter vi samarbeid mellom DY og Germanwins? Germanwings vil fly til Hamburg de dager Norwegian ikke skal og har helt andre avgangstider enn DY til Berlin.

Originally posted by captaink
Det er en offentlig hemmelighet at DY skal innfase ytterligere 5 ( totalt 18) fly for å kunne ta unna for nye ruter samt ha stby kapasitet for tyngre vedlikehold og snag.

Jeg tror det neste flyet også kommer fra Air New Zealand, etter der tror jeg vi får se ex. Easyjet maskiner i DY flåten.

:nor

Fly 2 og 3 kommer fra Easyjet. Fly 4 er ennå litt usikkert om det kommer før sommeren.

Originally posted by jb1
Lukter vi samarbeid mellom DY og Germanwins? Germanwings vil fly til Hamburg de dager Norwegian ikke skal og har helt andre avgangstider enn DY til Berlin.

Men Norwegian utøker til daglige avganger fra våren 06..........

Uansett sett bra om de flyr fulike dager i starten. da er det i alle fall større sjanse for at de greier seg.

Tror vel ikke at et selskap eiet av LH begynner samarbeid med DY...

Dette må jo også ta en del av trafikken fra Color Line. Økningen som Color Line sin nye båt Fantasy har medbragt er i hovedsak tyske turister. Kanskje disse også vil vurdere fly + leiebil i fremtiden?

Originally posted by HMWK
Det er en offentlig hemmelighet at DY skal innfase ytterligere 5 ( totalt 18) fly for å kunne ta unna for nye ruter samt ha stby kapasitet for tyngre vedlikehold og snag.

Jeg tror det neste flyet også kommer fra Air New Zealand, etter der tror jeg vi får se ex. Easyjet maskiner i DY flåten.

Fly 2 og 3 kommer fra Easyjet. Fly 4 er ennå litt usikkert om det kommer før sommeren.

Er dette virkelig offentlig informasjon ?
:skep

Tror ikke det... Har heller hørt at det snakke som et fly i året...

Originally posted by BU595
Originally posted by HMWK

Er dette virkelig offentlig informasjon ?
:skep

scanair.no , først med det siste .....

Back