Hei, fint ä kunne debattere med dere gutta, som er raskere med rapport-knappen en deres egen skygge. Först til Superhai, sä det fester seg til din Cortex Frontalis : "H" stär for "Twin Aisle", fordi H-en og midtgangene i mitt fly er formet pä lik vis; "QR" stär for "Quick Rotation". De andre bokstavene er overflödige, eller skulle de ha en akronymisk betydning ? I säfall, hvilken, om det behager Superhai ä forklare ?
Bäde JoeW og Superhai henvises til TwinAisleFeeders' CREDO : Quote/"Let yield - and not solely the cost side of the yield equation - drive SMR feeder Air Transport strategy. Decision-Makers : to finance the next decade's fully mature - hence costlier - SMR feeder strategies, roll up your sleeves, make your day seeking more or alternative revenue, in four main directions : a) adopt resolute end-user-friendly Product Differentiation; b) boost up scheduled air freight; (c) boost up aircraft productivity (shorten airport ground rotations); and d) look for ways to turn IFEC into a revenue source."/Unquote.
Nemlig er IFEC Revenue en meget vesentlig del av strategien bak H2XQR Series : hvis man tjener därlig eller gär med underskudd i selve passasjer-transporten, for ä fä snudd ökonomien tilbake til svarte tall bör man söke nye inntektskilder. Pä samme mäte som eg DY
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=723970&postcount=162) omgjör selve flyreisen til en annen appell-artikkel til sine kjöpesentrer (Torp, Gerona, ...) kan man flytte butikkene inn i fly-kabinen gjennom on-line DutyFree sales.
Og det er blitt forklart tidligere i IFEC-sammenheng at H2XQR Series har en merkverdig fordel ovenfor [3+3]-fly, se her :
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=744100&postcount=50 (diskusjonen var med Superhai...)
Slett ikke er IFEC urelevant for H2XQR Series, som JoeW antyder ... hei, fölger dere med ?
En folkeutvalg à 6 milliarder (IATA 2011) blant verdens kjöpesterkeste og best informerte mennesker sitter festet (av sikkerhetsbeltene sine) foran verdens störste butikk (on-line sales) i fra 2- til 10+ timer hvert är i flyselskaper kloden rundt. Shopping vil snart bli en av de mest populaere IFE. Reklame ombord vil inngä som en uunnvaerlig og effektiv ingrediens.